Marketing Week - Δωρεάν εφημερίδες: Kαι η «Metro» στην αγορά του σαββατοκύριακου

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Δωρεάν εφημερίδες: Kαι η «Metro» στην αγορά του σαββατοκύριακου

8 Μαΐου 2012 | 10:30 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Free Press,Εφημερίδες

Δωρεάν εφημερίδες: Kαι η «Metro» στην αγορά του σαββατοκύριακου

Η δωρεάν εφημερίδα «Metro» αποφάσισε να εισέλθει και στην αγορά του σαββατοκύριακου, προσδοκώντας ανάλογη επιτυχία με αυτήν της «Free Sunday», η οποία ήταν η πρώτη που μπήκε σε αυτό το segment, με μεγάλη επιτυχία.

Έτσι, η «Metro» κυκλοφόρησε το Σάββατο 28 Απριλίου τη δωρεάν εβδομαδιαία εφημερίδα «Metro Weekend», η οποία είναι 64 σελίδων, με ευρεία θεματολογία (πολιτική, οικονομία, κοινωνία, ψυχαγωγία, αθλητισμός κ.ά.), την οποία επιμελείται η συντακτική ομάδα της εφημερίδας, με τη συνεργασία γνωστών δημοσιογράφων. Σύμφωνα με την εφημερίδα, η «Metro Weekend» κυκλοφορεί σε 200.000 αντίτυπα. Η πρώτη αίσθηση που δίνει το νέο φύλλο είναι πως πρόκειται για μια ολοκληρωμένη εφημερίδα, με πλούσια και ενδιαφέρουσα θεματολογία, που κάλλιστα θα μπορούσε να σταθεί και στο περίπτερο.

Στελέχη της αγοράς media, σχολιάζοντας στο Marketing Week την κίνηση της «Metro», εκτίμησαν ότι ήταν θέμα χρόνου να συμβεί, δεδομένου ότι «η μάχη στον παραδοσιακό Τύπο θα δίνεται πλέον το σαββατοκύριακο, αφού, όπως δείχνουν και τα στοιχεία, η μειωμένη διαφημιστική δαπάνη κατευθύνεται πλέον στα φύλλα του συγκεκριμένου segment».

Όπως ανέφεραν, τις καθημερινές η τάση θέλει την ενημέρωση να είναι δωρεάν, να γίνεται μέσω Διαδικτύου, αλλά και των καθημερινών δωρεάν εφημερίδων. «Αυτός είναι και ο λόγος που οι διαφημιζόμενοι προτιμούν να επενδύουν τα μειωμένα διαφημιστικά κονδύλια τους στις εφημερίδες του σαββατοκύριακου». Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η «Free Sunday» ήταν η πρώτη δωρεάν εφημερίδα που εισήλθε στην αγορά της Κυριακής, «σπάζοντας» ένα ταμπού χρόνων, που ήθελε τον δωρεάν Τύπο να μην έχει τύχη στη συγκεκριμένη αγορά.

Μάλιστα, η τελευταία Bari/Focus για την πανελλήνια αναγνωσιμότητα εφημερίδων (Σεπτέμβριος 2011-Φεβρουάριος 2012) έδειξε ότι η «Free Sunday» είναι στο top 10 των εφημερίδων με τη μεγαλύτερη πανελλαδική αναγνωσιμότητα, αφού με μέσο όρο 480.000 αναγνώστες βρίσκεται στην 6η θέση. Μένει να φανεί εάν και η πορεία της «Metro Weekend» θα είναι ανάλογη.

Marketing Week (T. 1385)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778