Marketing Week - Συνδρομητική τηλεόραση: Προκλήσεις και ευκαιρίες επί της οθόνης

Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Συνδρομητική τηλεόραση: Προκλήσεις και ευκαιρίες επί της οθόνης

29 Νοεμβρίου 2011 | 10:55 Γράφει ο Επαμεινώνδας  Τσάκαλος Topics: Special Reports,Trends,Τηλεόραση

Συνδρομητική τηλεόραση: Προκλήσεις και ευκαιρίες επί της οθόνης

Στην κινέζικη γλώσσα η λέξη «κρίση» σχεδιάζεται με δύο διαφορετικά ιδεογράμματα. Το πρώτο περιγράφει τον «κίνδυνο» και το δεύτερο την «ευκαιρία». Άραγε θα καταφέρει η συνδρομητική Τηλεόραση να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που δεδομένα προκύπτουν εν μέσω της ύφεσης;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778