Marketing Week - Υπαίθρια διαφήμιση: το τέλος μιας εποχής...

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Υπαίθρια διαφήμιση: το τέλος μιας εποχής...

8 Σεπτεμβρίου 2009 | 09:56 Γράφει ο Marketing Week  Editor Topics: Outdoor,Καπνοβιομηχανία

Υπαίθρια διαφήμιση: το τέλος μιας εποχής...

Η απαγόρευση της υπαίθριας διαφήμισης των τσιγάρων από την 1η Σεπτεμβρίου 2009 σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής για την υπαίθρια διαφήμιση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778