Marketing Week - Κατάταξη ρ/φ σταθμών με βάση το ποσοστό επί του πληθυσμού

Τρίτη, 21 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Όπως προκύπτει από τα πρώτα ευρήματα της νέας έρευνας της ΑΕΜΑΡ

Κατάταξη ρ/φ σταθμών με βάση το ποσοστό επί του πληθυσμού

12 Απριλίου 2019 | 13:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες,Ραδιόφωνο

Ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των ευρημάτων της αναβαθμισμένης έρευνας ακροαματικότητας ραδιοφώνου και ραδιοφωνικών σταθμών Ν. Αττικής της ΑΕΜΑΡ, κατά το πρώτο δίμηνο διεξαγωγής της (11/2 έως 08/4), που διεξάγουν οι εταιρείες MRB Hellas και Global Link, με τη συνεργασία και επιστημονική εποπτεία του Παντείου Πανεπιστημίου.

Στην έρευνα όπως έδωσε τα στοιχεία η ΑΕΜΑΡ, καταγράφονται συνολικά 38 ραδιοφωνικοί σταθμοί, οι οποίοι παρουσιάζονται στα αποτελέσματα με αλφαβητική σειρά. Παρακάτω, ακολουθεί η κατάταξη των ρ/φ σταθμών της έρευνας, με βάση το ποσοστό επί του πληθυσμού.

Έρευνα ραδιοφώνου και ραδιοφωνικών σταθμών Ν. Αττικής 11/02/2019 – 08/04/2019
(Κατάταξη με βάση το % επί του πληθυσμού)

 

% επί του πληθυσμού

000 Αριθμός ακροατών

% επί των ακροατών

Μερίδιο ακροαματικότητας

Καλυπτόμενος
πληθυσμός
Ν. Αττικής
15-70 ετών

 

2711

 

 

Σύνολο
ακροατών
ραδιοφώνου

80,1%

2172

100,0%

100%

Μελωδία 99,2

10,1%

274

12,6%

4,2%

95,2 Athens Dee Jay

9,9%

269

12,4%

4,4%

Ρυθμός 949

9,6%

260

12,0%

3,7%

SKAI 100,3

9,5%

257

11,8%

5,1%

Red 96,3

9,5%

256

11,8%

3,7%

969 Rock

8,6%

232

10,7%

3,0%

Real FM 97,8

8,1%

218

10,1%

5,2%

Sfera 102,2

8,1%

219

10,1%

3,7%

Δρόμος 89,8

8,0%

218

10,0%

3,1%

Δίεση 101,3

7,6%

207

9,5%

3,5%

92,3 Λάμψη

6,8%

184

8,5%

2,3%

Easy 97,2

6,5%

177

8,1%

3,1%

Pepper 96,6

6,4%

172

7,9%

3,7%

Kiss FM 92.9

6,4%

172

7,9%

2,9%

Hit 889

6,4%

175

8,0%

2,6%

Ελληνικός 93,2

6,3%

172

7,9%

2,9%

Σπορ FM 94,6

5,9%

159

7,3%

2,7%

Μenta 88

5,8%

157

7,2%

3,1%

En Lefko 87,7

5,6%

153

7,0%

3,0%

Mad Radio 106,2

5,1%

139

6,4%

1,6%

Μουσικός 98,6

5,0%

134

6,2%

2,8%

Best 92,6

4,3%

117

5,4%

2,7%

Παραπολιτικά 90,1

4,2%

114

5,2%

2,9%

Sport 24 Radio 103,3

4,1%

111

5,1%

3,0%

Music 89,2

4,0%

109

5,0%

1,5%

Galaxy 92

3,7%

101

4,6%

2,2%

Love Radio 97,5

3,6 %

98

4,5%

1,5%

ΕΡΑ Σπορ 101,8/100,9

3,3%

90

4,1%

1,6%

Kosmos 93,6/107,0

3,3%

89

4,1%

1,5%

Δεύτερο
πρόγραμμα
103,7/102,9

2,3%

64

2,9%

1,4%

105,5 Στο Κόκκινο

2,0%

54

2,5%

1,4%

Alpha 989

1,8%

50

2,3%

0,7%

Πρώτο
Πρόγραμμα
91,6/105,8

1,1%

31

1,4%

0,6%

News 24/7
Στους 88,6

0,9 %

25

1,2%

0,4%

Athens Voice
Radio 102,5

0,85%

21

1,0%

0,4%

Party FM 104

0,6%

17

0,8%

0,2%

Χριστιανισμός 104,3

0,3%

8

0,3%

0,2%

News 943 Στους 94,3

0,1%

2

0,1%

0,0%

Άλλοι
ραδιοφωνικοί
σταθμοί

10,6%

288

13,3%

7,6%

Δεν Θυμάται

9,9%

270

12,4%

 

Ακροατής ραδιοφώνου / ακροατής ενός σταθμού: Το άτομο το οποίο κατά τη διάρκεια μιας 24ωρης περιόδου από 06:00 π.μ. έως τις 06:00 π.μ., άκουσε ραδιόφωνο / σταθμό έστω και για 5 λεπτά εντός ενός ημιώρου του 24ωρου αναφοράς.

Μέσο ημερήσιο Ποσοστό Ακροατών (Μέση ημερήσια Κάλυψη): Ο μέσος ημερήσιος αριθμός διαφορετικών ακροατών (ποσοστό επί του πληθυσμού & επί των ακροατών της έρευνας) που άκουσαν ραδιόφωνο / σταθμό κατά την περίοδο της μέτρησης.

Μέση Διάρκεια ακρόασης Ραδιοφώνου / σταθμού ανά ακροατή: Μέσος ημερήσιος χρόνος ακρόασης ραδιοφώνου / σταθμού, από τους ακροατές ραδιοφώνου / σταθμού, κατά την περίοδο της μέτρησης εκφρασμένος σε λεπτά της ώρας.

Μερίδιο Ακροαματικότητας: Συνολικός ανθρωποχρόνος ακρόασης ραδιοφωνικού σταθμού κατά την περίοδο της μέτρησης ως ποσοστό επί του συνολικού ανθρωποχρόνου ακρόασης όλων των σταθμών.

Η έρευνα, ακολουθεί τη μέθοδο «Day-after recall», που σημαίνει ότι, με σημείο αναφοράς την ημέρα διεξαγωγής της συνέντευξης, καλύπτει το 24ώρο από τις 06:00 το πρωί της προηγούμενης ημέρας έως τις 06:00 το πρωί της ίδιας ημέρας, που γίνεται η συνέντευξη. Όπως είναι γνωστό, η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη από τις αρχές Φεβρουαρίου μετά από τη διαγωνιστική διαδικασία της ΑΕΜΑΡ και την ανάθεση του έργου στις δύο εταιρείες.

Ο σχεδιασμός της έρευνας συμπεριέλαβε μεταξύ άλλων εισαγωγή συνεντεύξεων σε κινητά τηλέφωνα, ταυτόχρονη υλοποίηση από δύο εταιρείες -οι οποίες δρουν ανεξάρτητα εφαρμόζοντας κοινή μεθοδολογία-, αναβάθμιση των τεχνικών προδιαγραφών των υποδομών των αναδόχων, με στόχο την ασφαλή και απρόσκοπτη διενέργεια, τον έλεγχο από την ΑΕΜΑΡ και την ασφαλή μεταφορά και αποθήκευση των δεδομένων σε εφαρμογή του GDPR.

Marketing Week Online( 12 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778