Marketing Week - Περιφερειακή τηλεόραση ώρα μηδέν…

Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Περιφερειακή τηλεόραση ώρα μηδέν…

15 Απριλίου 2019 | 09:05 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Θεσμικά

Μάιος ή Οκτώβριος; Η ερώτηση έχει να κάνει με το χρόνο των βουλευτικών εκλογών.

Τα μέχρι στιγμής δεδομένα δείχνουν ότι αυτές οδεύουν προς Οκτώβριο. Είτε επαληθευθεί το σενάριο αυτό είχε όχι, η ουσία είναι ότι βρισκόμαστε σε ευρεία προεκλογική περίοδο, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό για την επίλυση σοβαρών θεσμικών ζητημάτων. Συνήθως οι δύσκολες αποφάσεις, οι αποφάσεις που ενέχουν και πολιτικό κόστος μετατίθενται για την επόμενη ημέρα των εκλογών. Η ιστορία λοιπόν δείχνει ότι η περίοδος αυτή δεν είναι «παραγωγική», με την έννοια ότι δεν λύνονται θέματα, δεν λαμβάνονται πρωτοβουλίες, δεν «σπάζονται αυγά».

Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση που σε κάποια αγορά υφίστανται σοβαρά ζητήματα που απαιτούν λύσεις «εδώ και τώρα»; Η ερώτηση είναι ρητορική, γνωρίζουμε την απάντηση. Και για να έρθουμε στο προκείμενο, η αναφορά είναι στην περιφερειακή τηλεόραση. Στην τελευταία ημερίδα που διοργάνωσε η Ένωση Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας (Ε.Ε.Τ.Ε.Π.) ακούστηκε κάτι εντυπωσιακό: Ο διαφημιστικός τζίρος της τηλεόρασης ανέρχεται στα 280 με 300 εκατ. ευρώ ετησίως, από τα οποία το 97% το εισπράττουν τα κανάλια εθνικής εμβέλειας.

Για την περιφερειακή τηλεόραση μένει ένα ποσοστό 2,55%, δηλαδή 8,8 εκατ. ευρώ περίπου. Το… ιλιγγιώδες αυτό ποσό προέρχεται από διαφημίσεις, αλλά – κυρίως – από υπηρεσίες telemarketing. To παράπονο των ανθρώπων της περιφερειακής τηλεόρασης είναι το γεγονός ότι από το ποσό αυτό, το 70% το εισπράττει το δημόσιο, από τη στιγμή μάλιστα που προστέθηκε και το 20% του φόρου τηλεοπτικής διαφήμισης.

Πρόκειται για μια θλιβερή πραγματικότητα, η οποία αναδεικνύει τον αγώνα των περιφερειακών καναλιών να παραμείνουν ζωντανά, όχι μόνο για λόγους επιχειρηματικούς, αλλά για λόγους δημοκρατίας, πλουραλισμού και συνοχής των τοπικών κοινωνιών. Η ανάγκη ουσιαστικών λύσεων είναι επιτακτική. Δεν φαίνεται όμως ότι αυτό μπορεί να υπάρξει άμεσα. Οι αντοχές των περιφερειακών μέσων τελείωσαν. Κι αυτό είναι ένα θέμα που αφορά και στους διαφημιζόμενους, που πρέπει να προβληματιστούν. Όπως φυσικά και τα ίδια τα περιφερειακά κανάλια, που κι εκείνα έχουν μερίδιο ευθύνης σε όλη αυτή την στρέβλωση.

Marketing Week (T. 1561)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778