Παρουσιάσθηκε το νέο πρόγραμμα και καμπάνια επικοινωνίας
Το νέο της πρόγραμμα και την επικοινωνιακή πολιτική για την προβολή του, παρουσίασε πρόσφατα η ΕΡΤ.

Στη σχετική εκδήλωση που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, ο Υφυπουργός ΨΗΠΤΕ Λευτέρης Κρέτσος ανέφερε μεταξύ άλλων ότι σύντομα θα δοθεί σε δημόσια διαβούλευση το υπό κατάρτιση νομοσχέδιο για την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας της ΕΡΤ, με αντικείμενο την οπτικοακουστική παραγωγή. Σκοπός, είναι η είσοδος της ΕΡΤ στον τομέα των παραγωγών και στην αγορά και πώληση τηλεοπτικών δικαιωμάτων σειρών.

Ο Λ. Κρέτσος υπογράμμισε ότι η ΕΡΤ «δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις ιδιωτικές και δημόσιες τηλεοράσεις του εξωτερικού». Έκανε ιδιαίτερη μνεία στην ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, στη μετάδοση δημοφιλών σειρών της παγκόσμιας οπτικοακουστικής αγοράς και στην παροχή ελεύθερης πρόσβασης σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκε και η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της ΕΡΤ, η οποία επιδιώκει να αναδείξει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του περιεχομένου της, μέσα από σποτ που επιχειρούν να καταρρίψουν αρνητικά στερεότυπα εναντίον της δημόσιας τηλεόρασης.

Τους πυλώνες του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ΕΡΤ παρουσίασαν η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου Ειδήσεων της ΕΡΤ Δώρα Αναγνωστοπούλου, ο Προϊστάμενος Τμήματος Αθλητικής Ενημέρωσης Περικλής Μακρής, ο κριτικός κινηματογράφου και σύμβουλος ξένου προγράμματος Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος και ο Γενικός Διευθυντής Νέων Μέσων Γιάννης Βουγιουκλάκης. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ Γιάννης Δρόσος, ανέφερε ότι το νέο πρόγραμμα της ΕΡΤ αποτελεί το αποτέλεσμα δύσκολων προσπαθειών για την επαναλειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης, μέσα σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες.