Marketing Week - Η ΑΕΜΑΡ αναβαθμίζει την έρευνα ραδιοφωνικής ακροαματικότητας

Σάββατο, 25 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Εισαγωγή συνεντεύξεων σε κινητά τηλέφωνα, μεταξύ των νέων προδιαγραφών

Η ΑΕΜΑΡ αναβαθμίζει την έρευνα ραδιοφωνικής ακροαματικότητας

18 Φεβρουαρίου 2019 | 15:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες,Ραδιόφωνο

Δόθηκε η εκκίνηση στη νέα έρευνα ραδιοφωνικής ακροαματικότητας της ΑΕΜΑΡ, την οποία διεξάγουν οι εταιρείες MRB Hellas και Global Link μετά από την πρόσφατη διαγωνιστική διαδικασία, με τη συνεργασία και επιστημονική εποπτεία ομάδας εμπειρογνωμόνων του Παντείου Πανεπιστημίου.

Η διεθνής εμπειρία και τα πλέον αναγνωρισμένα διεθνή πρότυπα της στατιστικής επιστήμης και μεθοδολογίας, καθώς και ο Γενικός Κανονισμός της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (GDPR) έχουν ληφθεί υπόψη στον σχεδιασμό της έρευνας από τον Γιώργο Πετράκο, αναπληρωτή καθηγητή Ποσοτικών Μεθόδων του Παντείου Πανεπιστημίου, ο οποίος έχει αναλάβει εκ μέρους της ΑΕΜΑΡ τη διαρκή παρακολούθηση εκτέλεσης του έργου και τον συντονισμό των αναδόχων εταιρειών.

Μεταξύ άλλων, στις προδιαγραφές και στον σχεδιασμό συμπεριελήφθησαν: 1) Ταυτόχρονη υλοποίηση της έρευνας από δύο εταιρείες, οι οποίες δρουν ανεξάρτητα, εφαρμόζοντας κοινή μεθοδολογία, υπό την εποπτεία της ΑΕΜΑΡ. 2) Εισαγωγή συνεντεύξεων σε κινητά τηλέφωνα, σε ποσοστό 50% του συνολικού δείγματος, με στόχο την πληρέστερη και αντιπροσωπευτικότερη συμμετοχή του συνολικού πληθυσμού στην έρευνα. 3) Αναβάθμιση των τεχνικών προδιαγραφών, με στόχο την ασφαλή και απρόσκοπτη διενέργεια της έρευνας, την ασφαλή μεταφορά και αποθήκευση των δεδομένων, σε συμμόρφωση προς τον GDPR, υπό τον διαρκή έλεγχο της ΑΕΜΑΡ μέσω της συνεργασίας με το Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Marketing Week Online( 18 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778