Marketing Week - Εν αναμονή της πλατφόρμας

Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός

Εν αναμονή της πλατφόρμας

2 Ιανουαρίου 2019 | 16:34 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά

Δεν ξεκινά τελικά από 1η Ιανουαρίου 2019 η λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου, καθώς βρίσκεται ακόμη στο στάδιο του σχεδιασμού από τους φορείς της αγοράς ΕΙΤΗΣΕΕ, ΣΔΕ και ΕΔΕΕ.

Ωστόσο, η έναρξη λειτουργίας θα πρέπει να αναμένεται μέσα στον μήνα. Όπως είναι γνωστό, την ανάπτυξη και υποστήριξη της λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος έχει αναλάβει η PwC. Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, διαφημιζόμενοι και διαφημιστικές εταιρείες θα δηλώνουν τη διάθεση των τηλεοπτικών τους πακέτων στα ΜΜΕ, με στόχο τη διαφάνεια των συναλλαγών. Σημειώνεται ότι με το νέο νομικό καθεστώς οι επιστροφές μειώνονται το 2019 από 9,9% σε 4% ενώ δεν επιτρέπεται να δίνονται σε είδος (διαφημιστικός χρόνος ή χώρος).

Marketing Week Online( 2 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Coffee Brands: Τεχνολογικές επενδύσεις και συναισθηματικό storytelling «ζεσταίνουν» την αγορά

Ανθεκτική εμφανίζεται η ελληνική αγορά καφέ παρά τις πιέσεις, με τη διαδραστική επικοινωνία και την καινοτομία να τροφοδοτούν τη δραστηριότητα των coffee brands.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778