Marketing Week - Μέρες ραδιοφώνου νυν και αεί…

Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Μέρες ραδιοφώνου νυν και αεί…

13 Σεπτεμβρίου 2018 | 09:12 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Ραδιόφωνο

Με τη διαδικασία αδειοδότησης τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας να ολοκληρώνεται σιγά-σιγά, η προσοχή της Πολιτείας αναμένεται να περάσει στο χώρο του ραδιοφώνου, όπου θα πρέπει να προκηρυχθεί σχετικός διαγωνισμός για την αδειοδότηση ραδιοφωνικών σταθμών ψηφιακής εκπομπής.

Όπως προβλέπει το νομοσχέδιο που κατατέθηκε τον περασμένο Ιανουάριο, η δημοπρασία των αδειών ανά κατηγορία εμβέλειας και προγράμματος θα διενεργηθεί από το ΕΣΡ και θα εκδοθούν ξεχωριστές προκηρύξεις για την εμβέλεια, το πρόγραμμα αλλά και ως προς την περιφέρεια για τις περιοχές απονομής. Απαραίτητη προϋπόθεση «για τη συμμετοχή μίας επιχείρησης Μ.Μ.Ε. στη διαδικασία αυτή είναι να διαθέτει το κατά περίπτωση προβλεπόμενο ελάχιστο κεφάλαιο που θα διασφαλίζει τη λειτουργία της, αφού θα είναι υποχρεωμένη στη διατήρηση του κεφαλαίου αυτού με ίδια κεφάλαια, καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της άδειας, η οποία ορίζεται στα δέκα (10) έτη.

Ρυθμίζονται επίσης κωλύματα και ασυμβίβαστες ιδιότητες των μετόχων και των διοικητικών στελεχών των υποψηφίων εταιρειών, καθώς και ο έλεγχος προέλευσης των οικονομικών μέσων που διέθεσαν οι μέτοχοι για τη συμμετοχή της στην κάθε εταιρεία». Μετά την ολοκλήρωση της αδειοδοτικής διαδικασίας και μετά από σύμφωνη γνώμη του ΕΣΡ θα διακοπεί η αναλογική εκπομπή των ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών. Στο σημερινό τεύχος ετοιμάσαμε αφιέρωμα για την πορεία του ραδιοφώνου στη χώρα μας, τη δυναμική του ως διαφημιστικό μέσο, τη διείσδυσή του στα κοινά, αλλά και τα νέα δεδομένα που διαμορφώνει γι’ αυτό η ψηφιακή μετάβαση.

Το ευρωπαϊκό παράδειγμα φανερώνει ότι με την διείσδυση του ψηφιακού ραδιόφωνου αυξήθηκε και η ακροαματικότητα και ο αριθμός των ακροατών, όπως επισημάνθηκε σε ημερίδα που διοργάνωσε το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, σε συνεργασία με το δίκτυο WorldDab και το European Broadcasting Union (EBU), τον περασμένο Μάρτιο, με τίτλο «The Future of Broadcast Radio in Europe with DAB+». Όπως ειπώθηκε, στα οφέλη που προκύπτουν συμπεριλαμβάνεται η αύξηση του φάσματος, η μείωση της ακτινοβολίας, η απουσία παρεμβολών, η υψηλή ποιότητα σήματος. Το ραδιόφωνο λοιπόν ζει και θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί τα επόμενα χρόνια. Αυτό πλέον είναι ξεκάθαρο.

Marketing Week (T. 1546)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778