Σε συζητήσεις πάνελ με κεντρικό θέμα τις ευκαιρίες και προκλήσεις του ελληνικού μηντιακού οικοσυστήματος

Ανάμεσα στα επιμέρους ζητήματα που θα εξετασθούν είναι οι μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών, οι απαραίτητες νέες δεξιότητες και δυνατότητες που πρέπει να αποκτήσουν τα Agencies, οι επενδυτικές τους προτεραιότητες τόσο σε ανθρώπους όσο και σε τεχνολογία, η σχέση με τις διεθνείς πλατφόρμες, η μετρησιμότητα του ROI και ο αντίκτυπος στα ΜΜΕ και στους παρόχους ποιοτικού πρωτογενούς περιεχομένου. Στις συζητήσεις θα συμμετάσχουν κορυφαία στελέχη της εγχώριας αγοράς όπως οι Νίκος Σύμπουρας (CEO, Tempo OMD Hellas), Μαρία Βεληβασάκη (Managing Director, Mindshare Greece), Πέτρος Καραχάλιος (Managing Director, Carat Greece), Βιβή Καμάμη (Managing Director, Starlink Worldwide Media, Greece), Φωτεινή Ηλιακοπούλου (General Manager, Mindshare Greece), Ντομινίκ Μίκαιτς (General Manager, UM Greece), Τάσος Μιχαλάκης (Group Commercial Director, Antenna Group), Στέλιος Σπυρίδης (CEO, BGM OMD Hellas), Αντώνης Πασσάς (CEO, Publicis One Greece), Μαρία Φωτοπούλου (General Manager, Initiative Athens) και Χάρης Λαούδης (CEO, IMCG Brands).