Ο Γρηγόρης επέλεξε μετά από διαγωνισμό την attp ως τον επικοινωνιακό του συνεργάτη.

Με περισσότερα από 340 καταστήματα, σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, ο Γρηγόρης «φτιάχνει τη μέρα» σε πάνω από 250.000 πελάτες καθημερινά που επισκέπτονται τα καταστήματά του. Η attp αναλαμβάνει την πρόκληση να μεταδώσει το όραμα και την αξία της μάρκας σε ακόμη περισσότερο κόσμο, «μοιράζοντας» ακόμη πιο πολλούς καφέδες, γεύσεις και χαμόγελα. Η νέα προσέγγιση θα έχει ανάπτυξη 360ο, με μεγάλη έμφαση στην online επικοινωνία, τόσο σε digital campaigns όσο και στα social media.