Τον λόγο στα παιδιά δίνει η Unicef σε μια καμπάνια με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού.
Το project, το οποίο δημιουργήθηκε με τη συνεργασία του ad agency BMF, απευθύνεται στους γονείς, με επίκεντρο την ιδέα ότι συνήθως οι μεγάλοι ζητούν τη γνώμη των παιδιών για μικρά, ασήμαντα πράγματα και όχι για τα μεγάλα ερωτήματα της ζωής. Για να το ανατρέψει αυτό, η οργάνωση προσκαλεί τους γονείς να ρωτήσουν τα παιδιά τους τι θα έκαναν για να αλλάξουν τον κόσμο προς το καλύτερο, ζητώντας τους να γράψουν, να ζωγραφίσουν ή να κινηματογραφήσουν τις ιδέες τους.
Η καμπάνια εστιάζει στα social media, όπου η Unicef μοιράζεται το περιεχόμενο από γονείς και παιδιά. Σε αυτό το πλαίσιο, για να δώσει ώθηση στην ενέργεια, ζήτησε τη συμμετοχή influencers και των οικογενειών τους, με τους Todd Sampson και Adam Liaw, μεταξύ άλλων, να συντάσσονται με την πρωτοβουλία, μαζί με τα παιδιά τους.
Ο Luke Martin, Group Creative Director της BMF, σχολίασε: «Η Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού είναι η πιο κατάλληλη στιγμή για να ακουστεί η φωνή των παιδιών για όλα τα ζητήματα που τα απασχολούν, από την ισότητα και το περιβάλλον μέχρι την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και θέλουμε να έχουμε την εμπλοκή όλων».
(Πηγή: TheDrum)