Το #foramelefko είναι το βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η mscomm, σε συνεργασία με την φαρμακευτική εταιρεία Roche Hellas, για να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη για τον καρκίνο του πνεύμονα.

Στη βάση της καμπάνιας βρίσκεται το λευκό κορδελάκι, σύμβολο του καρκίνου του πνεύμονα, ενώ συμπαραστάτες και πρεσβευτές της είναι τρεις εκπρόσωποι της τέχνης και του αθλητισμού, η Σμαράγδα Καρύδη, ο Μάριος Φραγκούλης και ο Παναγιώτης Γιαννάκης. Η καμπάνια #foramelefko βρίσκεται ήδη στον «αέρα», με τηλεοπτικό σποτ, κοινωνικό ενημερωτικό ραδιοφωνικό σποτ, 4 διαφορετικά θεματικά πόστερ OOH και προβολές σε κεντρικούς κινηματογράφους.

H digital παρουσία της καμπάνιας είναι έντονη, με σημείο εκκίνησης το site foramelefko.gr, ειδικά σχεδιασμένο για τους σκοπούς της προσπάθειας. Συνδετικός κρίκος είναι το #foramelefko, που προσκαλεί το κοινό να ευαισθητοποιηθεί, να συμμετέχει ενεργά και να διαδώσει το μήνυμα για τη σημασία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της αντιμετώπισης του καρκίνου του πνεύμονα.