Σωρεία αρνητικών σχολίων δέχονται Unilever και Kraft Heinz, με αφορμή τη διαφημιστική τους παρουσία στο Pornhub, τη μεγαλύτερη ιστοσελίδα πορνό στον κόσμο.

Έρευνα των Sunday Times αποκάλυψε ότι νωρίτερα μέσα στη χρονιά η Unilever έτρεξε καμπάνια στο site για τη μάρκα αντρικής περιποίησης Dollar Shave Club. Η εταιρεία αρνήθηκε οποιαδήποτε ανάμιξη και γνώση του γεγονότος, υποστηρίζοντας ότι το brand διαθέτει επιχειρησιακή αυτονομία. Η Unilever δεσμεύτηκε επίσης ότι δεν θα διαφημιστεί ξανά στη συγκεκριμένη σελίδα και εκπρόσωπός της δήλωσε σχετικά: «Αυτό το είδος περιεχομένου είναι εξαιρετικά ανησυχητικό και θα φροντίσουμε ώστε κανένα από τα brands μας να μην προβληθεί ξανά στο Pornhub, ή σε κάποιο ανάλογο site».

Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Unilever ανακοίνωσε ότι δεν θα διαφημιζόταν σε πλατφόρμες που δεν έχουν «θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία». Ο τότε CMO, Keith Weed, είχε δηλώσει ότι δεν θα επενδύει σε πλατφόρμες «που δεν προστατεύουν τα παιδιά ή που δημιουργούν διχασμό στην κοινωνία».

Από την πλευρά της, η Κraft Heinz, εμφανίστηκε στην εν λόγω ιστοσελίδα για μία μέρα με την καμπάνια #FoodPorn, για την προώθηση του brand κατεψυγμένου φαγητού Devour. Εκπρόσωπός της ανέφερε: «Το brand μιλούσε ξεκάθαρα για #Foodporn, κάτι που έχει μετατραπεί σε πολιτισμικό φαινόμενο στο Instagram».
(Πηγή: Marketingweek.com)