Το 26ο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Golden Drum ξεκινά, 17 Οκτωβρίου με τίτλο «Creativity 4 Change».

Εκτός από το διαγωνιστικό μέρος, το πρόγραμμα περιλαμβάνει όπως κάθε χρόνο πλούσιο περιεχόμενο με ομιλίες και παρουσιάσεις, που σκοπό έχουν να διερευνήσουν την «αλλαγή» στον τομέα της δημιουργικότητας. Μεταξύ των αναμενόμενων ομιλιών είναι η παρουσίαση του Slavoj Ζizek, ενός από τους διασημότερους φιλοσόφους του 21ου αιώνα, η εισήγηση του καθηγητή Bogdan Draganski, Διευθυντή του εργαστηρίου Neuroimaging του Πανεπιστημίου της Λωζάννης, αλλά και η παρουσίαση της δουλειάς της φωτογράφου Rena Effendi  και των ιστοριών που έχει μοιραστεί μέσω της συνεργασίας της με το National Geographic.

Από πλευράς agencies, το πρόγραμμα είναι επίσης πλούσιο, με την παρουσία μεταξύ άλλων των Andrea Henao, Managing Director 360 Agency Berlin και 360 Agency Europe – το πρώτο sustainable advertising agency στον κόσμο-, Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director & Partner & Art Director της VMLY&R Poland και Ewelina Wojtyczka, που θα παρουσιάσει την καμπάνια-ορόσημο για την πολιτιστική αλλαγή στη διαφήμιση, «The Last Ever Issue».

Το Φεστιβάλ αναδεικνύει επίσης φέτος τον ρόλο του diversity υπό τον τίτλο «Diversity 4 Change», στο πλαίσιο συζήτησης για τη συμπερίληψη της LGBTQiA+ κοινότητας στην εμπορική επικοινωνία και με τη συμμετοχή των Jason Romeyko, Serviceplan, Julian Wiehl, VANGARDIST Magazine, και Lady Bunny, drag artist.

Όσον αφορά στο διαγωνιστικό μέρος, το Φεστιβάλ της Σλοβενίας επέλεξαν για να διαγωνιστούν 21 διαφημιστικά δίκτυα και 208 διαφορετικά agencies από 26 χώρες, με την Κύπρο να εμφανίζει φέτος τη μεγαλύτερη αύξηση συμμετοχών σε σχέση με το 2018. Η τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου.