Υπερέβη τα 10 δισ. δολάρια σε ετήσια έσοδα η Accenture Interactive, ο διαφημιστικός βραχίονας της Accenture, φτάνοντας έτσι τα μεγέθη της Interpublic, του τέταρτου μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου παγκοσμίως.

Η Julie Sweet, η οποία προήχθη πρόσφατα στη θέση του CEO της Accenture, ανέφερε στους επενδυτές ότι τον Ιούνιο τα έσοδά της αναπτύσσονταν σε ρυθμό άνω του 20%, με το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης να είναι οργανική. Σύμφωνα με το στέλεχος, η επιτυχία της Accenture Interactive στη «δημιουργία καλύτερων εμπειριών για τους πελάτες» ήταν ένας από τους τρεις πυλώνες διεύρυνσης του πελατολογίου, μαζί με την «ενίσχυση του ψηφιακού προσανατολισμού» και τη «βελτιστοποίηση των διαδικασιών».

Η Sweet, με προηγούμενη θητεία στο πεδίο συγχωνεύσεων και εξαγορών, σχολίασε ότι η επέκταση της Accenture Interactive παρέμεινε ψηλά στις προτεραιότητες της μητρικής εταιρείας, ενώ ένας σημαντικός τομέας ενδιαφέροντος είναι ο κλάδος της τεχνολογίας, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η ρομποτική, τον οποίο η Accenture ονομάζει «Industry X.0». Αυτή τη στιγμή, η Accenture Interactive είναι μεγαλύτερη από τις Dentsu και Havas, δύο από το λεγόμενο «big 6» των διαφημιστικών ομίλων, παραμένει ωστόσο πίσω από τις WPP, Omnicom και Publicis Groupe.
(Πηγή: Campaign)