Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη χρησιμοποιήσει το νέο logo στη διαφήμιση «Hello Light» που λανσαρίστηκε τον Ιούνιο από τη Johannes Leonardo.

Το σχέδιο θα εμφανίζεται λίγο διαφορετικό επάνω στα αυτοκίνητα, καθώς το μαύρο φόντο δεν θα έχει επίπεδο ματ τελείωμα. Το νέο, «δισδιάστατο» logo θα αντικαταστήσει αυτό που εισήχθη το 2000, το οποίο διέθετε μια τρισδιάστατη επιφάνεια και φωτιζόταν από την πάνω αριστερή πλευρά, όπως όριζε η αισθητική της εποχής. Η νέα εκδοχή πλησιάζει περισσότερο στη μεταπολεμική του απεικόνιση, με μεγαλύτερη διαφορά έναν πιο φαρδύ εξωτερικό δακτύλιο.

Στη βάση του σχεδιασμού του βρίσκεται ο ψηφιακός κόσμος, εξ ου και η δισδιάστατη εμφάνιση, αν και τα πιο λεπτά «επίπεδα» γράμματα δίνουν μια ρετρό αίσθηση. Με μόνο δύο βασικά χρώματα φαίνεται πιο αυστηρό, συγκρινόμενο με την προηγούμενη έκδοση που είχε διαφορετικές αποχρώσεις του μπλε. Το νέο Golf θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα φέρει το νέο λογότυπο. Αν και η αλλαγή αυτή ίσως περάσει απαρατήρητη για όσους δεν οδηγούν VW, μεγαλύτερη αναμένεται η μεταβολή που θα συνοδεύει το ηλεκτρικό brand της εταιρείας ID και το πώς θα ενσωματωθεί στα ηλεκτρικά της οχήματα.
(Πηγή: AdAge)