Η καμπάνια Trash Isles της AMV BBDO London κατέκτησε την πρώτη θέση στη λίστα με τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες κοινωνικής ευαισθητοποίησης Good Report.

Στην κορυφή της κατάταξης με τα πιο αποτελεσματικά δίκτυα στην προώθηση κοινωνικών σκοπών βρέθηκε η BBDO Worldwide, ενώ το BBDO New York κατετάγη πρώτο ανάμεσα στα agencies. Πιο επιτυχημένος διαφημιζόμενος αναδείχθηκε η Διεθνής Αμνηστία. Η έκθεση Good Report αποτελεί μια παγκόσμια κατάταξη διαφημίσεων για τη δημιουργική προώθηση στόχων βιωσιμότητας και κοινωνικής υπευθυνότητας, για την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με σημαντικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα.

Δημιουργήθηκε από τον διεθνή μη-κερδοσκοπικό οργανισμό ACT Responsible, που συγκεντρώνει τις καλύτερες διαφημίσεις για κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα, σε συνεργασία με το WARC. Για την τελευταία έκδοση, αξιολογήθηκαν 827 καμπάνιες, από 534 agencies για 685 διαφημιζόμενους σε 74 χώρες. Από τις 40 που επιλέχθηκαν, οι 27 έγιναν για ΜΚΟ και ιδρύματα και οι 13 για εμπορικά brands. Ανάμεσα στα 25 κορυφαία agencies, τα 6 είναι ανεξάρτητα και τα 19 ανήκουν σε δίκτυα.

Πιο συγκεκριμένα:

Πιο επιτυχηµένες καµπάνιες «για καλό σκοπό» για το 2018
1 Trash Isles, AMV BBDO London, LadBible and Plastic Oceans Foundation
2 Prescribed to Death, Energy BBDO Chicago, National Safety Council
3 No Conditions Apply – Sindoor Khela, FCB Ulka Mumbai, The Times of India

 

Πιο επιτυχηµένα δίκτυα στην προώθηση «καλών σκοπών» για το 2018
1 BBDO Worldwide
2 FCB
3 J. Walter Thompson Worldwide