Marketing Week - Πρωταπριλιάτικη καμπάνια της Ευρ. Επιτροπής για τα fake news

Παρασκευή, 24 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Η αποκάλυψη έγινε σήμερα στο πλαίσιο δράσης στο σταθμό μετρό Συντάγματος

Πρωταπριλιάτικη καμπάνια της Ευρ. Επιτροπής για τα fake news

1 Απριλίου 2019 | 16:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Θεσμικά

H Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα οργάνωσε σήμερα, 1η Απριλίου, τη δράση «Κόψε τα μούσια – δες το καθαρό πρόσωπο της αλήθειας» για να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες απέναντι στο φαινόμενο των fake news και της παραπληροφόρησης.

Συγκεκριμένα, η Αντιπροσωπεία, σε συνεργασία με εκπροσώπους του ελληνικού τύπου, είχε «διαρρεύσει» τις προηγούμενες μέρες σε μέσα μαζικής ενημέρωσης την «είδηση» ότι επιβάλλεται πρόστιμο στην Ελλάδα για παραβίαση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας σχετικά με την αλλαγή της ώρας. Η είδηση ήταν ψευδής και μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο αποκάλυπτε την αλήθεια. Η διείσδυση της ψευδούς είδησης πολλαπλασιάστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο δημόσιο διάλογο, όπως ακριβώς συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Η αποκάλυψη της «Πρωταπριλιάτικης» είδησης στο κοινό έγινε σήμερα, στο πλαίσιο της ανοιχτής δράσης «Κόψε τα μούσια» στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, η οποία προβλήθηκε ζωντανά στην ιστοσελίδα της Αντιπροσωπείας στο Facebook. Η Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα θέλησε με αυτό τον τρόπο να υπογραμμίσει την ανάγκη όλοι οι πολίτες να είναι προσεκτικοί απέναντι στο φαινόμενο των fake news και της παραπληροφόρησης, ιδιαίτερα ενόψει του δημοσίου διαλόγου για το μέλλον της Ευρώπης στο δρόμο για τις Ευρωεκλογές και της προστασίας των δημοκρατικών τους δικαιωμάτων.

Marketing Week Online( 1 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778