Το νέο υπόδειγμα στρατηγικής αλλά και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες σε επίπεδο συμμαχιών και σχέσεων με πελάτες θα παρουσιάσουν οι The Guardian, Le Monde και El Pais
Πήρε καιρό αλλά πλέον είναι πραγματικότητα: μπορεί τα πρώτα χρόνια του programmatic trading οι εκδότες να ήταν από επιφυλακτικοί έως αρνητικοί, θεωρώντας πως ο νέος τρόπος συναλλαγής απλώς ρίχνει τις τιμές του διαφημιστικού τους χωροχρόνου (άρα χρήσιμος μόνο για «απούλητο» inventory) ωστόσο, ειδικά την τελευταία διετία, έχουν περάσει στην αντεπίθεση.

Εκμεταλλευόμενοι σειρά σημαντικών πλεονεκτημάτων – όπως, κρίσιμα, αυτό του brand safety αφού προσφέρουν εγγυημένα ποιοτικό διαφημιστικό περιβάλλον- έχουν προχωρήσει σε στοχευμένες επενδύσεις, τόσο σε τεχνολογία όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό, ενώ βελτιώνουν σταθερά τη θέση τους σε επίπεδο pricing και συνεπώς yield optimization. Τέλος, καίρια, λαμβάνουν στρατηγικές πρωτοβουλίες με τη μορφή συμμαχιών -όπως η «Ozone» στη Μ. Βρετανία ή η «Skyline» στη Γαλλία- που ανατρέπουν τα δεδομένα, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους όχι μόνο υψηλού επιπέδου περιβάλλον αλλά και ευρεία κάλυψη.

Το νέο υπόδειγμα στρατηγικής των εκδοτών θα παρουσιαστεί από τους Edward Bray (Head of Programmatic Trading & Sales, Guardian News & Media), Sebastien Noel (Managing Director of Programmatic, Ad Tech & Monetization, Le Monde) και Cristina Ramos Bobis (International Sales Director, El Pais / Prisa Brand Solutions) σε ειδική συνεδρία του Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) που θα λάβει χώρα τη Παρασκευή 5 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.