Marketing Week - Programmatic: η ευκαιρία για τους Publishers

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Το νέο υπόδειγμα στρατηγικής αλλά και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες σε επίπεδο συμμαχιών και σχέσεων με πελάτες θα παρουσιάσουν οι The Guardian, Le Monde και El Pais

Programmatic: η ευκαιρία για τους Publishers

18 Μαρτίου 2019 | 17:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Πήρε καιρό αλλά πλέον είναι πραγματικότητα: μπορεί τα πρώτα χρόνια του programmatic trading οι εκδότες να ήταν από επιφυλακτικοί έως αρνητικοί, θεωρώντας πως ο νέος τρόπος συναλλαγής απλώς ρίχνει τις τιμές του διαφημιστικού τους χωροχρόνου (άρα χρήσιμος μόνο για «απούλητο» inventory) ωστόσο, ειδικά την τελευταία διετία, έχουν περάσει στην αντεπίθεση.

Εκμεταλλευόμενοι σειρά σημαντικών πλεονεκτημάτων - όπως, κρίσιμα, αυτό του brand safety αφού προσφέρουν εγγυημένα ποιοτικό διαφημιστικό περιβάλλον- έχουν προχωρήσει σε στοχευμένες επενδύσεις, τόσο σε τεχνολογία όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό, ενώ βελτιώνουν σταθερά τη θέση τους σε επίπεδο pricing και συνεπώς yield optimization. Τέλος, καίρια, λαμβάνουν στρατηγικές πρωτοβουλίες με τη μορφή συμμαχιών -όπως η «Ozone» στη Μ. Βρετανία ή η «Skyline» στη Γαλλία- που ανατρέπουν τα δεδομένα, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους όχι μόνο υψηλού επιπέδου περιβάλλον αλλά και ευρεία κάλυψη.

Το νέο υπόδειγμα στρατηγικής των εκδοτών θα παρουσιαστεί από τους Edward Bray (Head of Programmatic Trading & Sales, Guardian News & Media), Sebastien Noel (Managing Director of Programmatic, Ad Tech & Monetization, Le Monde) και Cristina Ramos Bobis (International Sales Director, El Pais / Prisa Brand Solutions) σε ειδική συνεδρία του Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) που θα λάβει χώρα τη Παρασκευή 5 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Marketing Week Online( 18 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778