Με πρωταγωνιστές τους Messi και Salah
Η Pepsi ανακοινώνει την παγκόσμια ποδοσφαιρική της καμπάνια 2019, υπό τη νέα διεθνή της πλατφόρμα και σλόγκαν, For the love of it.

Σε όλo το φάσμα του εμπορικού σήματος, η φετινή εκστρατεία γιορτάζει τη συνεχιζόμενη συνεργασία της Pepsi με το UEFA Champions League, με δύο από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου μαζί για πρώτη φορά. Με τον Leo Messi και τον Mohamed Salah, η φετινή δημιουργική ιδέα, «Last Can Standing», παρουσιάζει τους δύο εμβληματικούς επιθετικούς να συμμετέχουν σε μια διασκεδαστική μονομαχία για μια Pepsi.

Καθώς το ζευγάρι φτάνει μέχρι ένα απομακρυσμένο βενζινάδικο, ανακαλύπτουν ότι υπάρχει μόνο ένα κουτί της Pepsi. Ακολουθεί μια σειρά ποδοσφαιρικών τεχνασμάτων, προκλήσεων και επιδεξιοτήτων, καθώς οι πρωταγωνιστές αναμετρώνται για την πολυπόθητη κόλα. Συνολικά 65 χώρες σε όλο τον κόσμο λανσάρουν τη φετινή ποδοσφαιρική δημιουργική καμπάνια, συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικού περιεχομένου, ειδικά σχεδιασμένων συσκευασιών με βάση το σημείο πώλησης εκτός σπιτιού και εντός καταστημάτων, σε όλα τα προιόντα Pepsi και Pepsi Black / MAX.