Marketing Week - Σε δύο ο δημιουργικός λογαριασμός του ΟΠΑΠ

Παρασκευή, 19 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Η McCann αναλαμβάνει την Εταιρική Εικόνα και η The Newtons Laboratory την προβολή των παιχνιδιών

Σε δύο ο δημιουργικός λογαριασμός του ΟΠΑΠ

11 Ιανουαρίου 2019 | 15:18 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Παιχνίδια

Σε δύο μοιράστηκε τελικά ο δημιουργικός λογαριασμός του ΟΠΑΠ, καθώς το σχετικό spec ολοκληρώθηκε με νικήτριες τις McCann Athens και The Newtons Laboratory.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, η McCann αναλαμβάνει την Εταιρική Εικόνα (corporate) του ΟΠΑΠ και η The Newtons Laboratory αναλαμβάνει την επικοινωνιακή προβολή των παιχνιδιών. Το σύνολο του λογαριασμού χειριζόταν έως τώρα η Τhe Newtons Laboratory. Η διαδικασία «έτρεχε» από τον περασμένο Οκτώβριο, με συμμετέχουσες τις ΒΒDO, Cream, DDB, McCann Athens και Τhe Newtons Laboratory. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στο αρχικό στάδιο της διαδικασίας, είχαν προσεγγιστεί από τον ΟΠΑΠ 8 διαφημιστικές εταιρείες, βάση των οικονομικών τους στοιχείων.

Marketing Week Online( 11 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778