Η Tempo OMD Hellas αποκαλύπτει την επόμενη ημέρα του Data Economy
Πώς αναμένεται να αλλάξουν τις αγορές, την επιχειρηματικότητα αλλά και την ίδια την κοινωνία τα data, η τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning; Ποιες είναι εκείνες οι λύσεις και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις στην καλύτερη αξιοποίηση όλων αυτών και κατά συνέπεια στην ταχύτερη λήψη κατάλληλων αποφάσεων;

Στα παραπάνω επιχείρησε να δώσει απαντήσεις χθες η Tempo OMD Hellas, μέσα από ένα εντυπωσιακό roster ομιλιών στο πλαίσιο της ημερίδας «Data-ing your business» που διοργάνωσε στο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών. Πλήθος στελεχών από όλες τις πλευρές της αγοράς είχαν την ευκαιρία να εκτεθούν στα πιο σύγχρονα insights και σε προβλέψεις για το μέλλον.

ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ
Την είσοδο στον θαυμαστό νέο κόσμο έκανε ο καθηγητής Γιώργος Γιαγλής, μεταφέροντας τη γνώση που προκύπτει μέσα από το πρωτοπόρο Institute for The Future που έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας, όπου λειτουργεί επίσης το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα για Blockchain. Όπως είπε, καθώς πλέον τεχνολογίες όπως IoT, AI και Blockchain (DLT) συνεργάζονται, δημιουργούν ένα νέο, αποκεντρωμένο διαδίκτυο «αξίας» και προαναγγέλλουν μία νέα εποχή εμπορικών συναλλαγών.

Ίσως, δεν είναι πολύ μακριά η στιγμή όπου οι μηχανές θα διαθέτουν χρήματα και θα συναλλάσσονται μεταξύ τους… Για ένα «δυστοπικό», ή «ευτοπικό» μέλλον έκανε λόγο με τη σειρά του o CEO της Satalia, Daniel Hulmes, σκιαγραφώντας τις εξελίξεις στον τομέα του Artificial Intelligence και την πορεία προς το τελικό όπως είπε στάδιο, του «Super Intelligence». Τα ηθικά ζητήματα που εγείρονται στο πλαίσιο αυτό είναι πολλά, ενώ το καινούργιο «πεδίο μάχης» που αναπτύσσεται καθώς οι τεχνολογίες μαζικοποιούνται, είναι αυτό του ταλέντου, στο οποίο οφείλουν οι επιχειρήσεις να επενδύσουν.

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ DATA
Στη συνέχεια, οι Κώστας Χούντας και Θωμάς Μεταξάς από την πλευρά της Tempo OMD Hellas, επιχείρησαν να μετουσιώσουν τα insights σε πρακτικές λύσεις, παρουσιάζοντας εργαλεία και μεθόδους data analytics που οδηγούν σε αποτελέσματα, με ναυαρχίδα τη μεγάλη επένδυση της εταιρείας στην πλατφόρμα DMP (Data Management Platform). Ένα από τα ζητούμενα του marketing σήμερα είναι η μετατροπή του mass marketing σε one-to-one marketing at scale, κάτι στο οποίο η εταιρεία απαντά μέσα από τη δημιουργία «εξυπνότερων κοινών», αξιοποιώντας AI και NLP.

Η ολιστική προσέγγιση της Tempo περιλαμβάνει ROI mapping μοντέλα και Media optimizer λύσεις, που επιτρέπουν στον διαφημιζόμενο όχι μόνον να μετακινεί budgets ανάλογα με την αποτελεσματικότητα μεταξύ καναλιών, αλλά και βελτιστοποίηση της τοποθέτησης των budgets σε όλο το φάσμα του brand portfolio μιας εταιρείας. Η ημερίδα έκλεισε με τις παρουσιάσεις των Femi Taiwo, Data & Technology Strategy Director της Tempo OMD ο οποίος μίλησε για το μέλλον του Marketing Technology, Steve Kingston, Director Marketing Services της Annalect ο οποίος αναφέρθηκε σε πρακτικές εφαρμογές AI για την ανάπτυξη κοινών, και, του Onder Guler από πλευράς Google, ο οποίος ανέλυσε κυρίως τη νέα εποχή των υπηρεσιών Cloud.

Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ
Στον επίλογο της ημέρας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tempo OMD Hellas, Νίκος Σύμπουρας, τόνισε τη δέσμευση της εταιρείας για διαρκή και ενεργό συμμετοχή της στη συζήτηση γύρω από νέες τεχνολογίες και εργαλεία και την επόμενη ημέρα του data economy. Όπως είπε, η εν λόγω ημερίδα θα αποτελέσει ίσως την πρώτη από σειρά εκδηλώσεων της εταιρείας, καθώς «αισθανόμαστε την ανάγκη βγαίνοντας από μία δεκαετία κρίσης να μιλήσουμε για πράγματα που μας πάνε μπροστά και να ενισχύσουμε το ρόλο μας ως συνομιλητών των πελατών, σε ένα περιβάλλον όπου τα media agencies έχουν να διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο». Η βραδιά, έκλεισε με φαγητό, ποτό και networking στον όμορφο υπαίθριο χώρο του Κολλεγίου Αθηνών.