Στον διαγωνισμό Bumper Hack 2018, της ΕΔΕΕ
Ασημένιο βραβείο απέσπασαν οι imba και Reprise για τη συμμετοχή τους με τίτλο «Planet of Plastic» στον διαγωνισμό Bumper Hack 2018, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά από την ΕΔΕΕ, με στόχο να αναδείξει τη σημασία του video advertising στο σύγχρονο τοπίο επικοινωνίας.

Ξεχωρίζοντας ανάμεσα από 35 συμμετοχές εταιρειών επικοινωνίας, το YouTube bumper ad «Planet of Plastic» αξιοποίησε τις δυνατότητες του Μέσου με στόχο να μεταδώσει ένα δυνατό μήνυμα με κοινωνικό περιεχόμενο μέσα στον ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο. Το bumper ad «Planet of Plastic», μέσα σε 6 δευτερόλεπτα κατάφερε να μεταδώσει το μήνυμα για την προστασία των θαλασσών και να εξασφαλίσει τη δυνητική αποτελεσματικότητα της καμπάνιας, μέσα από την τελική κινητοποίηση του καταναλωτή να αλλάξει βλαβερές για το περιβάλλον συνήθειες. Για τη σύλληψη και την υλοποίηση της ιδέας τις δυνάμεις τους ένωσαν η imba, το δημιουργικό unit του ομίλου IPG Mediabrands, με τη Reprise, που αποτελεί το digital marketing unit και επίσημο Google Premier Partner.