Με τίτλο «Το περίμενες 4 Χρόνια»
Με το νέο της «Μουντιαλικό» τηλεοπτικό σποτ με τίτλο «Το περίμενες 4 Χρόνια», η Stoiximan θέλησε να ρίξει φως στην «κρυφή» πλευρά της ζωής των απανταχού φιλάθλων.

Στο πλαίσιο της νέας της καμπάνιας για το Παγκόσμιο Κύπελλο, η ελληνική διαδικτυακή εταιρεία στοιχηματισμού δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ που ακολουθεί τον ήρωα σε στιγμές που μεσολαβούν στη διάρκεια αυτών των «επίπονων» τεσσάρων χρόνων που μεσολαβούν μεταξύ των διοργανώσεων. Με χιουμοριστική διάθεση παρακολουθούμε την απεγνωσμένη προσπάθεια εύρεσης διάφορων τρόπων για να επιταχυνθεί το πέρασμα του χρόνου: από το πλέξιμο μέχρι και την παρουσία σε σεμινάρια σχετικά με το χωροχρονικό συνεχές. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, πρόκειται για μια «ωδή στον σύγχρονο ποδοσφαιρόφιλο, τον “έρωτα” με το άθλημα, τις συνήθειές του, το ταξίδι στις αναμνήσεις, την ανυπομονησία και τη λαχτάρα που συνοδεύει αυτήν την παγκόσμια ποδοσφαιρική γιορτή».