Μετά από διαφημιστική αποχή ενός έτους
Λήγει το εμπάργκο της P&G στο YouTube, το οποίο κράτησε περίπου έναν χρόνο, καθώς η εταιρεία έδωσε το πράσινο φως σε brands της όπως Tide και Crest να αγοράσουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα.

Η εταιρεία σταμάτησε να τοποθετεί διαφημίσεις της τον Μάρτιο του 2017, στο πλαίσιο θορύβου που είχε ξεσπάσει για ακατάλληλο περιεχόμενο στο YouTube, όπως εξτρεμιστικά videos. «Τον περασμένο χρόνο δουλέψαμε εκτεταμένα με το YouTube για τη βελτίωση του brand safety», ανέφερε η Tressie Rose, εκπρόσωπος της P&G. «Πλέον, αισθανόμαστε ότι υπάρχουν οι κατάλληλες προδιαγραφές». Η P&G σκοπεύει να διαφημιστεί μόνον σε videos τα οποία έχει η ίδια δει και εγκρίνει και σε λιγότερα από 10.000 κανάλια του YouTube. Προηγούμενα, η διαφήμιση της P&G στο YouTube αφορούσε σε περίπου 3 εκατ. κανάλια της πλατφόρμας.

(Πηγή: Bloomberg.com)