Με οχήματα την πολύ καλή γνώση των λειτουργιών της Διαφήμισης και των εργαλείων τελευταίας τεχνολογίας, η Ειρμός σχεδίασε και ανέπτυξε την πλατφόρμα ADACS. Στόχος της να συνδράμει τα Media και διαφημιστικά agencies στην προσαρμογή τους στις νέες συνθήκες του κλάδου, καθώς και στην αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουν στους πελάτες τους.

Με το τοπίο της Διαφήμισης να μεταβάλλεται διαρκώς, τα agencies χρειάζονται ένα σύγχρονο σύστημα που να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς. Το κενό αυτό ήρθε να καλύψει η εταιρεία Ειρμός, με την πλατφόρμα ADACS. Περισσότερες πληροφορίες μοιράστηκε με το MW ο Σπυρίδων Παμπουκίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ειρμός.

MW:Τι εταιρεία είναι η Ειρμός και σε τι ειδικεύεται;
Σπυρίδων Παμπουκίδης:
Η Ειρμός είναι μια νέα εταιρεία πληροφορικής που άρχισε να δραστηριοποιείται στην αγορά της Διαφήμισης από τις αρχές του 2017. Προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις λογισμικού στην αγορά της Διαφήμισης, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκόσμια. Συγκεκριμένα, το σύστημα που προσφέρουμε απευθύνεται σε Media Agencies και σε Advertising Agencies.

Γιατί επιλέξατε να δραστηριοποιηθείτε στον χώρο της διαφήμισης;
Ένας από τους λόγους που μας οδήγησαν να ασχοληθούμε με την αγορά της διαφήμισης είναι ο εξής:
Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της Διαφήμισης καλούνται να προσφέρουν όλο και περισσότερο διευρυμένες υπηρεσίες. Αυτό οφείλεται κυρίως στη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας η οποία επηρεάζει άμεσα τη λειτουργία τους. Για να φτάσει ένα διαφημιστικό μήνυμα στον προορισμό του δεν αρκούν πλέον οι παραδοσιακοί τρόποι. Νέα Μέσα εμφανίζονται, με διαρκώς αυξανόμενο ρόλο και απαιτήσεις. Οι έννοιες Digital και Social έχουν φέρει την επανάσταση. Και ενώ ο ρόλος των παραδοσιακών Μέσων έχει αρχίσει να μειώνεται, η λειτουργία και ο τρόπος επικοινωνίας τους με τα Media Agencies ορισμένων εξ αυτών, αλλάζει συνεχώς.

Από την άλλη πλευρά, ο όγκος των πληροφοριών που δέχεται και πρέπει να επεξεργαστεί καθημερινά μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε αυτό τον τομέα, είναι τεράστιος. Για να μπορεί λοιπόν, να ανταποκριθεί στα σημερινά δεδομένα, χρειάζεται ένα σύστημα που να προσαρμόζεται εύκολα στις νέες απαιτήσεις και να βοηθά αποτελεσματικά όλους τους ανθρώπους της εταιρείας στις καθημερινές λειτουργίες, αλλά και να εφοδιάζει τη Διοίκηση με τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων. Και όλα αυτά να γίνονται γρήγορα και σωστά. Για εμάς στον Ειρμό ήταν μεγάλη η πρόκληση να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε αυτό το σύστημα που πραγματικά αποτελεί σημαντικό εργαλείο στα χέρια των ανθρώπων της Διαφήμισης.

Με δεδομένη την πολυπλοκότητα που υπάρχει στη λειτουργία ενός Media Agency, σύμφωνα και με τα όσα περιγράψατε, είναι εύκολο να δημιουργηθεί ένα τέτοιο σύστημα;
Όχι δεν είναι εύκολο. Για την επιτυχή ανάπτυξη ενός τέτοιου συστήματος είναι απαραίτητες οι εξής προϋποθέσεις:
Η πρώτη προϋπόθεση είναι η πολύ καλή γνώση των λειτουργιών της Διαφήμισης. Στο παρελθόν απέτυχαν πολλές προσπάθειες που έγιναν από διάφορες εταιρείες πληροφορικής, γιατί έλειπε αυτή η γνώση. Η δεύτερη προϋπόθεση είναι η γνώση των εργαλείων της τελευταίας τεχνολογίας με τα οποία θα γίνει η σχεδίαση και η ανάπτυξη του συστήματος.

Δεν αρκούν όμως μόνο αυτά. Αναγκαία προϋπόθεση είναι η συνεχής ενημέρωση για τις εξελίξεις που συντελούνται καθημερινά που μπορεί να αφορούν είτε την εξέλιξη της τεχνολογίας, είτε τις εξελίξεις στον χώρο της διαφήμισης.
Εμείς στον Ειρμό, μιλάμε την «ίδια γλώσσα» με τους ανθρώπους της Διαφήμισης και διαθέτουμε το know how για την ανάπτυξη ενός τέτοιου συστήματος.

ι άνθρωποί μας, οι οποίοι είναι και το δυνατό μας σημείο, ανήκουν σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει τα στελέχη που γνωρίζουν τη Διαφήμιση «από μέσα» και έχουν πολύχρονη εμπειρία στον σχεδιασμό, στην ανάλυση και την υποστήριξη συστημάτων που χρησιμοποιούνται στη Διαφημιστική αγορά. Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει τους τεχνικούς μας, οι οποίοι έχουν τεράστια εμπειρία στην ανάπτυξη εφαρμογών, με εργαλεία πάντα της τελευταίας τεχνολογίας.

Σε εποχές οικονομικής κρίσης, έχει νόημα μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της Διαφήμισης να κάνει αυτή την επένδυση;
Πιστεύουμε ότι ειδικά σε περιόδους οικονομικής κρίσις, ένα Media Agency ή ένα Ad Agency έχει ανάγκη από ένα σύγχρονο σύστημα που να ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες και αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς. Αυτό το σύστημα θα βοηθά να προσαρμόζεται αποτελεσματικά στις νέες συνθήκες που συμβαίνουν κάθε φορά στον κλάδο του και επιπλέον θα αυξάνει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες του. Τελικά το όφελος που θα έχει από αυτή την επένδυση θα είναι μεγαλύτερο από το κόστος της επένδυσης που θα κάνει.

Και ποιο είναι το σύστημα που προσφέρετε και τι καλύπτει;
Το σύστημα που προσφέρουμε ονομάζεται ADACS και προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων ADvertising ACtivities Solutions. Πρόκειται για μια εύχρηστη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε με εργαλεία που ανήκουν στην αιχμή της τεχνολογίας και στην ανάπτυξή της χρησιμοποιήθηκαν σύγχρονες τεχνολογικές τάσεις και μέθοδοι. Σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι εύκολη η επέκτασή της και η προσαρμογή της σε νέες απαιτήσεις. Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ενδεικτικά τη νέα πλατφόρμα που θα ισχύσει για την τηλεόραση, η οποία θα συνδεθεί εύκολα με το ADACS, αμέσως μόλις οριστικοποιηθεί.

Το σύστημα ADACS αποτελείται από 7 υποσυστήματα τα οποία χωρίζονται σε 3 ομάδες.
– H πρώτη ομάδα αποτελείται από τα υποσυστήματα που καλύπτουν όλες τις ενέργειες που απαιτούνται, προκειμένου μια διαφημιστική εκδήλωση να «βγει στον αέρα». Καλύπτονται όλα τα στάδια εξέλιξης της κάθε διαφημιστικής εκδήλωσης σε όλα τα Μέσα, παραδοσιακά και νέα.

– Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα υποσυστήματα που καλύπτουν όλων των ειδών τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει ένα Media Agency ή ένα Ad Agency στους πελάτες του, όπως την παραγωγή του δημιουργικού υλικού ή την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών στον τομέα του digital, ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία.

– Η τρίτη ομάδα περιλαμβάνει τα υποσυστήματα που καλύπτουν τη διαχείριση και την παρακολούθηση σε επίπεδο πρόβλεψης και πραγματοποίησης, όλων των οικονομικών στοιχείων ανά Πελάτη, Δραστηριότητα και Μέσο, καθώς και τις συμφωνίες με τα Μέσα και τους Πελάτες. Αυτά τα υποσυστήματα, που παρέχουν εκτός των άλλων και το profitability ανά Πελάτη, αποτελούν σημαντικά εργαλεία για τη Διοίκηση της εταιρείας.

Μπορείτε να μας πείτε κάποια από τα χαρακτηριστικά του ADACS που πιστεύετε ότι θα κάνουν ένα Media Agency να το αγοράσει;
Υπάρχουν πολλά τέτοια χαρακτηριστικά, αλλά θα αναφέρω ορισμένα από αυτά:
– Έχει αναπτυχθεί σε περιβάλλον web: Έτσι, ένας user μπορεί να έχει πρόσβαση στο ADACS οπουδήποτε και αν βρίσκεται, αρκεί να διαθέτει ένα tablet ή ένα mobile ή ένα laptop και ένα browser. Επίσης μπορεί να εγκατασταθεί στο cloud ή σε κάποιο server στην εταιρεία, με αποτέλεσμα να ελαχιστοποιούνται τα έξοδα εγκατάστασης και της απαιτούμενης τεχνικής υποδομής.

– Αυτοματοποίηση και ταχύτητα: Έχουμε δώσει ιδιαίτερη σημασία σε αυτά τα δύο χαρακτηριστικά. Υπάρχει πλήρης αυτοματοποίηση σε όλες τις λειτουργίες που μπορούν να αυτοματοποιηθούν. Ενδεικτικά αναφέρω τα υποσυστήματα της Τηλεόρασης και του Digital, όπου η αυτοματοποίηση και η ταχύτητα που υπάρχει σε όλες τις διαδικασίες, οδηγούν σε μεγάλη μείωση του χρόνου απασχόλησης των χρηστών κατά την καθημερινή εκτέλεση των εργασιών τους.

– Άμεση ενημέρωση του χρήστη για οτιδήποτε συμβαίνει στο περιβάλλον του: Το σύστημα των notifications που περιλαμβάνει το ADACS, επιτρέπει στον χρήστη να αντιδράσει άμεσα σε οποιοδήποτε γεγονός συμβαίνει στο περιβάλλον του και πρέπει να το γνωρίζει, γιατί τον ενημερώνει αμέσως για οποιαδήποτε αλλαγή και όχι μόνο, συμβαίνει στο περιβάλλον του.

– «Έξυπνη» database. Ένα Media Agency έχει ανάγκη να επεξεργάζεται συγχρόνως δεδομένα από διάφορες πηγές. Π.χ. θέλει να επεξεργάζεται συγχρόνως τα δεδομένα από τα media plans μαζί με τα δεδομένα που υπάρχουν σε εξωτερικές πηγές, όπως είναι τα αναλυτικά δεδομένα από τα networks, τα διάφορα sites, ακόμα και τα δεδομένα που πιθανόν βρίσκονται σε βάσεις πελατών του. Το ADACS του δίνει αυτή τη δυνατότητα, γιατί ενσωματώνει αυτόματα όλα αυτά τα δεδομένα στη δική του βάση.

– Δυναμικό και ευέλικτο Reporting: Δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να πάρει εύκολα και γρήγορα οποιαδήποτε πληροφορία υπάρχει στη βάση σε οποιαδήποτε μορφή θέλει. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσει πολλά reports για να έχει την πληροφόρηση που θέλει, γιατί μέσα από το ίδιο report μπορεί άμεσα να αλλάξει τη μορφή του report, καθώς και τις πληροφορίες που θέλει να βλέπει κάθε φορά. Αν παρόλα αυτά και επειδή τελευταία γίνεται μεγάλη συζήτηση, θέλει να έχει και dashboards, είμαστε στη διάθεσή του να του σχεδιάσουμε τα dashboards που επιθυμεί.

Το ADACS διαθέτει πολλά ακόμα σημαντικά χαρακτηριστικά και αναφέρω ενδεικτικά την πολυγλωσσικότητα και την υποστήριξη πολλαπλών νομισμάτων.

Υπάρχουν Media Agencies στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό που χρησιμοποιούν το ADACS;
Στην Ελλάδα υπάρχει ο όμιλος IPG Mediabrands Greece που το χρησιμοποιεί από τις αρχές του 2017 και θα ήθελα με την ευκαιρία αυτή να τους ευχαριστήσω και δημόσια για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν και για την άψογη συνεργασία που έχουμε. Εδώ θέλω να σημειώσω ότι τώρα είμαστε έτοιμοι να διαθέσουμε το ADACS και σε άλλες εταιρείες και ήδη έχουμε διαπιστώσει ότι υπάρχει τέτοιο ενδιαφέρον. Σε ότι αφορά το εξωτερικό, έχουμε κάνει κάποιες συζητήσεις με εταιρείες σε άλλες χώρες της Ευρώπης και πιστεύουμε ότι μέσα στο 2018 θα έχουμε πελάτες και εκεί.