Marketing Week - Νέο σποτ της MullenLowe για την Power Health

Σάββατο, 17 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε παραγωγή της Norrogroup

Νέο σποτ της MullenLowe για την Power Health

28 Μαρτίου 2017 | 16:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,News,Υγεία / Ομορφιά

H MullenLowe Athens υπογράφει το νέο τηλεοπτικό σποτ του Floradix της Power Health, το οποίο παρουσιάζει βήμα προς βήμα την απαιτητική καθημερινότητα της σύγχρονης γυναίκας.

Τόσο απαιτητική που χρειάζεται ενισχύσεις και η απάντηση είναι το Floradix, το 100% φυσικό τονωτικό για τον γυναικείο οργανισμό. Γιατί όπως επισημαίνει και το κεντρικό μήνυμα του διαφημιστικού, με το Floradix η σύγχρονη γυναίκα δεν νιώθει άδεια, όσο γεμάτη κι αν είναι η καθημερινότητά της. Την παραγωγή του σποτ, το οποίο είναι ήδη στον «αέρα», επιμελήθηκε η εταιρεία Norrogroup.

Marketing Week Online( 28 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778