Με online video και τηλεοπτική καμπάνια

Πρόκειται για μια αστεία διαφήμιση, η οποία με εισιτήριο το χιούμορ και με τις αποσκευές της γεμάτες με οικονομικά αεροπορικά εισιτήρια, μαθαίνει το κοινό πώς να ταξιδεύει φθηνά. Παράλληλα, του ζητάει «Sorry», γιατί με τόσο οικονομικές επιλογές όλοι μπορούν πλέον να ταξιδέψουν παντού και αυτό μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι «πρόβλημα». Η Tripark, μέλος του ομίλου εταιρειών Goldair και με παρουσία στον τουρισμό από το 1955, μέσα από τη νέα μηχανή αναζήτησης εισιτηρίων www.tripark.com, παρέχει ταξιδιωτικές υπηρεσίες εύκολα, γρήγορα και σε χαμηλές τιμές.