Marketing Week - Οι ρυθμιστικές προκλήσεις για τη διαφήμιση στην Ευρώπη το 2017

Πέμπτη, 27 Απριλίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σύμφωνα με την EACA

Οι ρυθμιστικές προκλήσεις για τη διαφήμιση στην Ευρώπη το 2017

10 Ιανουαρίου 2017 | 16:45 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Θεσμικά

Το 2017 αναμένεται να είναι «θερμό» όσον αφορά σε «μάχες» επί ρυθμιστικών θεμάτων σε επίπεδο Βρυξελλών, για τη διαφήμιση και επικοινωνία στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τον Stevan Randjelovic, υπεύθυνο ρυθμιστικών θεμάτων και public affairs της EACA (European Association of Communication Agencies), η πίεση σε ρυθμιστικό επίπεδο είναι αρκετά έντονη για τη διαφημιστική αγορά και τέσσερα είναι τα βασικά ζητήματα που θα κυριαρχήσουν:

• Privacy: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι έτοιμη να αναθεωρήσει την οδηγία ePrivacy, που ρυθμίζει τον τρόπο πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσής τους (πχ cookies). Θεωρείται πιθανό να προτείνει πολύ αυστηρούς κανόνες δίνοντας περισσότερο έλεγχο στους καταναλωτές, αλλάζοντας όμως παράλληλα τη διαδικασία επεξεργασίας δεδομένων 3rd party. Αυτό θα σήμαινε ότι οι παίκτες που βασίζονται σε advertising service providers, μπορεί να μείνουν «εκτός παιχνιδιού».
• General Data Protection Regulation: Το 2017 τα agencies θα πρέπει να καταβάλουν σημαντική προσπάθεια ώστε να συμμορφωθούν πλήρως με τις απαιτήσεις του General Data Protection Regulation (GDPR), με deadline τον Μάιο του 2018.
• Διαφήμιση ποτών & τροφίμων: Η συζήτηση για την Οδηγία Audiovisual και τον τρόπο με τον οποίο ρυθμίζει τη διαφήμιση αλκοολούχων και τροφίμων, εντείνεται. Υπάρχει αυξανόμενη πίεση από καταναλωτές και MKO για σημαντικό περιορισμό της έκθεσης παιδιών σε διαφήμιση τροφίμων, με τα προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και αλάτι στο επίκεντρο.
• Consumer Protection: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτίθεται να συνεχίσει την αξιολόγηση του ρυθμιστικού πλαισίου προστασίας των καταναλωτών. Η «άσκηση» αυτή έχει μεγάλη σημασία, καθώς θα καθορίσει εάν και πως θα επαναπροσδιοριστούν έννοιες όπως «ευάλωτοι καταναλωτές» (πχ παιδιά), «παραπλανητική διαφήμιση», «οικολογικοί προϊοντικοί ισχυρισμοί», κ.α.

Σύμφωνα με τον Stevan Randjelovic, η βασική συνισταμένη όλων των παραπάνω, είναι να διαμορφωθεί ένα ρυθμιστικό πλαίσιο σε κάθε τομέα, που θα επιτρέπει στα agencies να ανταγωνίζονται με άλλους παρόχους υπηρεσιών της διαφημιστικής βιομηχανίας. «Στόχος είναι να επιχειρηματολογήσουμε υπέρ ρυθμίσεων οι οποίες δεν θα ευνοούν ακούσια κάποιες εταιρείες, σε βάρος κάποιων άλλων».

Marketing Week Online( 10 Ιανουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778