Παράλληλα με την digital advertising δαπάνη της

Η Amazon αύξησε και την digital advertising δαπάνη της, κατά 224% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Σε μια προσπάθεια προώθησης του τομέα μόδας, η Amazon Fashion πρόβαλλε ένα φθινοπωρινό τηλεοπτικό σποτ σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Αυστρία, από το Σεπτέμβριο έως τον Νοέμβριο. Το σποτ παρουσίαζε μοντέλα να κουβαλούν κουτιά της Amazon σε διάφορες τοποθεσίες, με το μήνυμα «Now Delivering Fashion». Στην Ευρώπη, η εταιρεία «επιστράτευσε» την Olivia Palermo σε ένα διαφημιστικό video που προβλήθηκε αποκλειστικά online, για την προώθηση του τομέα μόδας. Στον αντίποδα, η διαφημιστική δαπάνη της Amazon την ίδια περίοδο μειώθηκε κατά 10%.