Για την καμπάνια «Heartbeats» της Bold Ogilvy για τον Γερμανό

Το δημιουργικό της καμπάνιας υπογράφει η Bold Ogilvy. Η Central Athens δίνει ενδιαφέροντα trivia για τη συγκεκριμένη παραγωγή, όπως ότι χρειάστηκαν 11 supervisors, 136 τεχνικοί, 143 ηθοποιοί και standmen, 78 αυτοκίνητα, 124 ώρες γύρισμα, 54 KWA φώτα, 46 πτήσεις, 12 τόνοι εξοπλισμός, 11 ώρες PPM, 46 music versions, 95 ημέρες παραγωγής και 358 διανυκτερεύσεις. Διανύθηκαν περίπου 45.000 χλμ στους επαρχιακούς δρόμους της Ρουμανίας, χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 1.800GB σε Mobile Data και τραβήχτηκαν περίπου 3.500 φωτογραφίες με κινητά. Πέντε μέλη της παραγωγής χρειάστηκαν… ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, όπως ο σκηνοθέτης Jean Paul Frenay. Η Central Athens ευχαριστεί τους πελάτες της για την εμπιστοσύνη και συγχαίρει τον σκηνοθέτη Jean Paul Frenay και όλη την ομάδα για τη δημιουργική και σκληρή δουλειά.