Στο +8,80% η διαφημιστική δαπάνη 10μηνου 2014
Έτσι, η συνολική τεκμαρτή δαπάνη αυξήθηκε κατά +5,52% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2013 και διαμορφώθηκε στα 107.735.008 ευρώ. Τη μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης εμφάνισε και πάλι το ραδιόφωνο, η οποία έφτασε στο 58,13%, ενώ θετικό ήταν και το πρόσημο για την τηλεόραση, που έφτασε το +7,89%. Αντίθετα, σε αρνητικούς ρυθμούς κινήθηκαν εφημερίδες (-6,15%) και περιοδικά (-1,72%). Όσον αφορά στο 10μηνο του 2014 (Ιανουάριος-Οκτώβριος), η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης έφτασε το 8,80% σε σχέση με το αντίστοιχο 10μηνο του 2013. Τη μεγαλύτερη άνοδο είχε και πάλι το ραδιόφωνο, με 39% και ακολούθησαν η τηλεόραση (+15,49%) και τα περιοδικά (+3,55%). Αντίθετα, οι εφημερίδες παρέμειναν σε αρνητικούς ρυθμούς, με την δαπάνη τους να συρρικνώνεται περαιτέρω (-6,90%) σε σχέση με το αντίστοιχο 10μηνο του 2013 – και όλα αυτά τη στιγμή που τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε μπαράζ λανσαρισμάτων νέων εφημερίδων.
ΜΕΣΟ | ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013 | ΠΟΣ/ΤΑ | ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014 | ΠΟΣ/ΤΑ | ΜΕΤΑ/ΛΗ |
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ | 49.391.829 | 48,38% | 53.290.710 | 49,46% | 7,89% |
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ | 26.073.828 | 25,54% | 25.625.745 | 23,79% | -1,72% |
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ | 20.684.974 | 20,26% | 19.413.520 | 18,02% | -6,15% |
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ | 5.947.539 | 5,83% | 9.405.032 | 8,73% | 58,13% |
ΣΥΝΟΛΟ | 102.098.170 | 100,00% | 107.735.008 | 100,00% | 5,52% |
ΜΕΣΟ | ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 | ΠΟΣ/ΤΑ | ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014 | ΠΟΣ/ΤΑ | ΜΕΤΑ/ΛΗ |
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013 | ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014 | ||||
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ | 445.325.306 | 47,93% | 514.318.648 | 50,88% | 15,49% |
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ | 226.660.855 | 24,40% | 234.703.986 | 23,22% | 3,55% |
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ | 208.100.745 | 22,40% | 193.735.703 | 19,17% | -6,90% |
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ | 48.971.293 | 5,27% | 68.070.983 | 6,73% | 39,00% |
ΣΥΝΟΛΟ | 929.058.199 | 100,00% | 1.010.829.320 | 100,00% | 8,80% |
Πηγή: Media Services. Ποσά σε ευρώ