Marketing Week - Κοινή ενημερωτική εκστρατεία από Παπαστράτο, ΒΑΤ, JTI και Imperial Tobacco

Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Κατά του παράνομου εμπορίου καπνικών προϊόντων

Κοινή ενημερωτική εκστρατεία από Παπαστράτο, ΒΑΤ, JTI και Imperial Tobacco

24 Απριλίου 2014 | 18:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,News,Καπνοβιομηχανία

Οι τέσσερις μεγαλύτερες εταιρείες καπνού στην Ελλάδα, Παπαστράτος, British American Tobacco Hellas, Japan Tobacco International και Imperial Tobacco Hellas, στο πλαίσιο της δράσης τους για την καταπολέμηση του παράνομου εμπορίου καπνικών προϊόντων, ξεκινούν νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών σε όλη τη χώρα.

Με καταχωρίσεις στον Τύπο, ραδιοφωνικά μηνύματα και διανομή ενημερωτικών εντύπων, η εκστρατεία εξηγεί τις επιπτώσεις που έχει το παράνομο εμπόριο προϊόντων καπνού για τους πολίτες. Για τους σκοπούς της εκστρατείας δημιουργήθηκε ειδικός ιστότοπος, το www.oxistaparanomatsigara.gr, στον οποίο οι πολίτες μπορούν να βρουν πληροφορίες για το παράνομο εμπόριο καπνικών προϊόντων. «Η δημιουργία του ιστότοπου έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς μία από τις βασικές αιτίες του παράνομου εμπορίου τσιγάρων είναι η ελλιπής ενημέρωση της κοινής γνώμης για τις οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις του φαινομένου» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση των εταιρειών.

Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται ως απάντηση στην αλματώδη αύξηση του παράνομου εμπορίου καπνικών προϊόντων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας της AC Nielsen το Σεπτέμβριο του 2013, το παράνομο εμπόριο τσιγάρων έφτασε στο 19,5% από 13,4% το 2012. Καταναλώθηκαν 4,4 δισ. παράνομα τσιγάρα (αύξηση κατά 340% σε σχέση με το 2009 που ήταν 1 δισ. παράνομα τσιγάρα), τα οποία υπολογίζεται ότι στέρησαν τα δημόσια ταμεία από έσοδα της τάξης των 650 εκατ. ευρώ αλλά και χιλιάδες θέσεις εργασίας από τον κλάδο.

Marketing Week Online( 24 Απριλίου 2014)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμφιαλωμένο Νερό: Οικολογικό, on the go και fit

Πόσο μεγάλη είναι η σημασία του brand name στην επιλογή ενός προϊόντος όπως είναι το νερό; Προφανώς τεράστια, αν κρίνουμε από τη δυναμική και τον ανταγωνισμό που εμφανίζει η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σχετικά προϊόντα δραστηριοποιούνται έντονα σε επίπεδο επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών, θέτοντας ιδιαίτερα στο επίκεντρο το κομμάτι της Φήμης αλλά και της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778