Marketing Week - Στην Proximity WW η Imperial Tobacco

Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Aφορά στο global creative

Στην Proximity WW η Imperial Tobacco

11 Μαρτίου 2014 | 11:52 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business,News,Καπνοβιομηχανία

Η Proximity Worldwide της BBDO του ομίλου Omnicom αναδείχθηκε η νικήτρια του spec του Imperial Tobacco Group, αναλαμβάνοντας τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της βρετανικής εταιρείας καπνού.

(ΜΠΡΙΣΤΟΛ) Η ανάθεση αφορά όλα τα brands του ITG, όπως τα Gauloises και Davidoff. Η Proximity θα χειρίζεται τον λογαριασμό από τα γραφεία της στο Ντίσελντορφ, ενώ αντίπαλός της στο spec ήταν η Deep Blue του WPP. Υπενθυμίζεται ότι, η διαφήμιση προϊόντων καπνού είναι απαγορευμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά υπάρχουν δυνατότητες διεθνούς διαφήμισης μέσω συγκεκριμένων τύπων και below-the-line επικοινωνίας. Τέλος, να σημειωθεί ότι, το μεγαλύτερο agency της BBDO στο Ηνωμένο Βασίλειο, Abbott Mead Vickers BBDO, είναι γνωστό για την προσέγγισή του κατά του καπνίσματος, με πελάτες όπως η Cancer Research.

Marketing Week Online( 11 Μαρτίου 2014)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωμένο Τσάι: Λανσαρίσματα με άξονα την ευεξία

Ακολουθώντας τη στροφή προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τα brands παγωμένου τσαγιού «αναζωογονούν» την αγορά με φυσικές προτάσεις και επενδύουν σε στρατηγικές συνεργασίες σε κάθε επίπεδο.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778