Ολοκληρώθηκε η θερινή επικοινωνιακή καμπάνια

Το πρόγραμμα, που υλοποιείται με την υποστήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, ξεκίνησε στις 15 Ιουνίου και μέσα σε 3 μήνες κατάφερε να ενεργοποιήσει αποτελεσματικά ένα δίκτυο από 103 δημόσιες και δημοτικές βιβλιοθήκες ανά την Ελλάδα, προσελκύοντας μεγάλο αριθμό παιδιών και ενηλίκων. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή και να αλληλεπιδράσουν δημιουργικά με τις βιβλιοθήκες της περιοχής τους, συμμετέχοντας σε ειδικά σχεδιασμένες δραστηριότητες. H Lowe Athens σχεδίασε και υλοποίησε πρόγραμμα επικοινωνιακής υποστήριξης, με offline και online εφαρμογές, σε συνεργασία με την Out Of The Box, η οποία επιμελήθηκε το πρόγραμμα δημοσιότητας και τις χορηγίες επικοινωνίας.