Marketing Week - Από την Allbright τα BTL των milko shake

Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Από την Allbright τα BTL των milko shake

5 Δεκεμβρίου 2012 | 18:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Below The Line,New Business,News,Τρόφιμα - Ποτά

H Allbright σχεδίασε & υλοποίησε το πρόγραμμα Below the Line ενεργειών διάρκειας ενός μήνα που πλαισίωσε το λανσάρισμα των νέων προϊόντων Milko Shakes.

Τα Milko Shakes βρέθηκαν σε εμπορικά κέντρα, πανεπιστήμια, πολυσύχναστους δρόμους και πλατείες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπου η προωθητική ομάδα, κάνοντας αισθητή την παρουσία της πάνω σε segways, πρόσφερε στο κοινό τη γεύση που ήθελε. Με αυτόν τον τρόπο, όλοι είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν το συνδυασμό της σοκολατένιας γεύσης με το φουντούκι, την καραμέλα ή το πορτοκάλι. Η Allbright επίσης, σχεδίασε όλα τα υλικά επικοινωνίας που αφορούν στο λανσάρισμα των milko shakes προς το καταναλωτικό κοινό και στα τελικά σημεία πώλησης.

Marketing Week Online( 5 Δεκεμβρίου 2012)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778