Η BBDO και η Wavemaker έχουν αναλάβει, σύμφωνα με πληροφορίες, την επικοινωνία της Media Markt, ως προς το δημιουργικό και τα media αντίστοιχα.

Από τις αρχές Ιανουαρίου βρίσκεται στον αέρα η νέα επικοινωνία της Media Markt, που σηματοδοτεί τη νέα εποχή της αλυσίδας μετά την σύναψη στρατηγικής συμφωνίας με τον όμιλο Olympia και τα Public. Με κεντρικό μήνυμα «Ζήσε smart», η νέα καμπάνια παρουσιάζει τη νέα εποχή της αλυσίδας Media Markt, εστιάζοντας στα πλεονεκτήματα που προσφέρει: Μεγάλη επιφάνεια καταστημάτων και ποικιλία προϊόντων, εξελιγμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, δοκιμή προϊόντων πριν την αγορά, αυθημερόν παραλαβή, κ.ά., «πάντα με τις χαμηλές τιμές Media Markt».

Όπως είναι γνωστό, ο όμιλος Olympia, μέτοχος της εταιρείας Public σε Ελλάδα και Κύπρο, και η Media-Saturn-Holding GmbH (MSH), μέτοχος της εταιρείας Media Markt Ελλάδας, προχώρησαν το 2019 σε σύναψη στρατηγικής συμφωνίας για τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας retail. Τα δίκτυα καταστημάτων, καθώς και τα δύο brands παραμένουν ως έχουν λειτουργώντας συμπληρωματικά, με 67 φυσικά και 3 ηλεκτρονικά καταστήματα σε δύο χώρες.