Δυναμικό επαναλανσάρισμα πραγματοποιεί αυτές τις μέρες η σοκολάτα 3Bit της Παυλίδης, με νέα καμπάνια που βρίσκεται στον αέρα.

Η επικοινωνία ξεκίνησε με teasers στα τέλη Οκτωβρίου και εξελίσσεται πλέον με τρία τηλεοπτικά και κεντρικό μήνυμα «Τρως σκάλωμα». Στις τρεις διαφορετικές ταινίες, οι πρωταγωνιστές βρίσκονται «παγιδευμένοι» σε βαρετές καταστάσεις, με τη διάθεσή τους να αλλάζει εμφανώς μόλις δαγκώσουν μία 3Bit, προκαλώντας την απορία των διπλανών τους: «Τι τρως;».

Η απάντηση «Τρως σκάλωμα», ξεδιπλώνει τα τρία επίπεδα απόλαυσης της 3Bit, με σοκολάτα, κρέμα και μπισκότο, αλλά και τις δύο νέες γεύσεις, φράουλα και choc’n caramel. Την καμπάνια υπογράφει η Ogilvy η οποία χειρίζεται το λογαριασμό και την παραγωγή η Movielab. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η νέα επικοινωνία σηματοδοτεί την «επιστροφή» του brand στον τηλεοπτικό αέρα μετά από απουσία αρκετών ετών.