Τέσσερα βραβεία και 2 διακρίσεις finalist απέσπασαν οι ελληνικές συμμετοχές στα βραβεία Europe Effie Awards 2019.

Οι καμπάνιες αναδείχθηκαν στη νέα κατηγορία Best of the Best Europe, η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων της διοργάνωσης, με στόχο την ανάδειξη των καλύτερων και πιο αποτελεσματικών καμπανιών από όσες είχαν βραβευτεί με Gold Effie σε εθνικούς διαγωνισμούς το 2018. Στην κατηγορία συμμετείχαν έργα από 17 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ από την Ελλάδα δήλωσαν συμμετοχή 4 εταιρείες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα 3 βραβεία της κατηγορίας FMCG δόθηκαν σε ελληνικές καμπάνιες, ενώ ελληνική διάκριση υπάρχει και στην κατηγορία Services. Συγκεκριμένα, στην κατηγορία FMCG, με Gold Effie βραβεύτηκε η καμπάνια «Το Βήμα» της Soho Square Athens για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και με Bronze Effie βραβεύτηκαν οι καμπάνιες, «Ο πρόβατος» της McCann Worldgroup για την Δωδώνη και «Από την Αρχή» της Ogilvy Greece για τη Mondelez International.

Στην κατηγορία Services, Bronze Effie απέσπασε το «Δύο Μπούφοι» της The Newtons Laboratory για την Τράπεζα Πειραιώς. Το McCann Worldgroup αναδείχθηκε Agency of the Year, ενώ κατέκτησε και το Grand Effie για την καμπάνια «Like Brands» 2011-2018. Οι νικητές αναδείχθηκαν από μια διεθνή κριτική επιτροπή αποτελούμενη από ανώτερα στελέχη, από agencies και διαφημιζόμενους.

Την προεδρία ανέλαβαν από κοινού ο Bastien Schupp, Vice President, Global Brand Strategy and Marketing Communication του Groupe Renault και ο Harjot Singh, Chief Strategy Officer, Europe & UK της McCann Worldgroup. «Αν και οι περισσότεροι από μας προσπαθούμε για τις πιο δημιουργικές καμπάνιες, το μόνο που μετράει πραγματικά είναι η αποτελεσματικότητά τους», δήλωσε χαρακτηριστικά ο B. Schupp.