Marketing Week - Στη Monogram ανέθεσε η Septona μετά από spec

Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Η συνεργασία περιλαμβάνει συνολική στρατηγική και ανάπτυξη digital

Στη Monogram ανέθεσε η Septona μετά από spec

3 Ιουνίου 2019 | 16:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Υγεία / Ομορφιά

Η Monogram αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της εταιρείας Septona και ανέλαβε τη συνολική στρατηγική και ανάπτυξη της digital επικοινωνίας του brand.

Στόχος της νέας συνεργασίας είναι η δημιουργία ισχυρής παρουσίας για το brand, που θα αναδεικνύει σωστά τις αξίες του και θα δημιουργεί μοναδικό περιεχόμενο, που θα το κάνει να ξεχωρίζει. Ο Γιάννης Αρμπής, CEO της Monogram, δήλωσε: «Αναλαμβάνουμε με μεγάλη χαρά τη νέα εποχή στην επικοινωνία της Septona και προσανατολιζόμαστε στο να φέρουμε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα για το brand, μέσα από ένα καλά μελετημένο πλάνο επικοινωνίας».

Marketing Week Online( 3 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778