Marketing Week - Στην Cambo η διεθνής εταιρεία τροφίμων Ponti μετά από spec

Σάββατο, 20 Ιουλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για την online και offline επικοινωνία εισόδου των προϊόντων στην ελληνική αγορά

Στην Cambo η διεθνής εταιρεία τροφίμων Ponti μετά από spec

28 Μαΐου 2019 | 15:38 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Στο portfolio της Cambo προστέθηκε όλο το εύρος της online και offline επικοινωνίας της σειράς προϊόντων Ponti, μετά από spec.

Η εταιρεία Ponti έχει ιστορία από το 1867 και κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά παραγωγής ξυδιών και τροφίμων. Πρόσφατα έκανε την είσοδό της στην ελληνική αγορά με τη σειρά βαλσαμικών προϊόντων. Με έμπνευση από το insight της αυθεντικότητας και της αληθινής Ιταλικής γεύσης που προσφέρει το βαλσαμικό ξύδι Ponti, όπως και η υπόλοιπη σειρά προϊόντων, η Cambo δημιούργησε την πρώτη επικοινωνιακή πλατφόρμα του Ponti για την Ελλάδα με τίτλο «Σαν βαλσαμικό ή βαλσαμικό; Ponti.

Το αληθινό βαλσαμικό!». Στο πλαίσιο της νέας πλατφόρμας βρίσκεται ήδη στον αέρα η ενέργεια Αληθινό Lunch Break. Για την υλοποίηση της ενέργειας, πραγματοποιήθηκε συνέργεια μεταξύ Ponti και καταστημάτων Salad UP. Μέσα από το custom- microsite www.alithinolunchbreak.gr, το κοινό καλείται να επιλέξει το γεύμα που προτιμά για lunch break μαζί με το αντίστοιχο ξύδι Ponti, από τα καταστήματα Salad Up.

Οι χρήστες οδηγούνται στο microsite μέσω targeted ads, banners και πρωτότυπου social media content και μαθαίνουν αμέσως αν έχουν κερδίσει το μεσημεριανό γεύμα τους. Οι νικητές εκτός από το γεύμα τους με Ponti παραλαμβάνουν και branded sous-plat και stickers, ενώ μπαίνουν στην κλήρωση για να κερδίσουν όλη τη σειρά Ponti σε συσκευασία δώρου.

Marketing Week Online( 28 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778