Marketing Week - Στις online ενέργειες εστιάζουν τις επενδύσεις τους οι διαφημιζόμενοι

Τρίτη, 21 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σύμφωνα με την έρευνα Forecomm_s της ΕΔΕΕ, για το Q1 2019

Στις online ενέργειες εστιάζουν τις επενδύσεις τους οι διαφημιζόμενοι

3 Μαΐου 2019 | 14:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Τα αποτελέσματα του 10ου κύματος της έρευνας Forecomm_s, για το πρώτο τρίμηνο του 2019, έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΔΕΕ.

Συνολικά, η αναμονή πολιτικών εξελίξεων το 2019 φαίνεται να έχει αρνητική επίδραση στο επιχειρηματικό κλίμα, καθώς σε επίπεδο επιχείρησης μετριάζονται σημαντικά οι θετικές προσδοκίες, ενώ σε επίπεδο κλάδου περνάνε σε αρνητικό. Οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι εκτιμούν ότι η ζήτηση για τα προϊόντα τους αυξάνεται και θα συνεχίσει να αυξάνεται (+21). Σε επίπεδο απασχόλησης, οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι εξακολουθούν να διατυπώνουν την ανάγκη τους για νέους εργαζόμενους (+21), ενώ οι δειλές προσδοκίες για ανάκαμψη των τιμών που εκφράστηκαν στην αρχή του 2018, επανέρχονται στην αρχή του 2019 (+7). Συνολικά, το επιχειρηματικό περιβάλλον επανέρχεται σε σχετική αβεβαιότητα όσον αφορά την ζήτηση των παραγόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

Θετικές οι εκτιμήσεις για τους προϋπολογισμούς marketing
Τα στελέχη της αγοράς (διαφημιζόμενοι) ξεκινούν το 2019 με επιφυλακτικά θετικές εκτιμήσεις (+12) για τους προϋπολογισμούς που αφορούν ενέργειες marketing. Το πρώτο 3μηνο του 2019, οι online ενέργειες είτε ως άμεση επικοινωνία (online paid media) είτε ως αξιοποίηση πλατφορμών και εφαρμογών συνεχίζουν να απορροφούν το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της πρόθεσης για επένδυση εκ μέρους των στελεχών της αγοράς (+37). Μειωμένο καταγράφεται το ενδιαφέρον για τα offline media (-6) και τις ενέργειες direct marketing (-5), ενώ περίπου σταθερές (+2) παραμένουν οι άλλες ενέργειες (προώθηση, PR και έρευνα αγοράς).

Οι προωθητικές ενέργειες καταγράφουν σταθερά θετική τάση περαιτέρω επένδυσης
Οι online ενέργειες συνεχίζουν για 10ο συνεχόμενο 3μηνο να κινούνται αυξητικά, είτε ως paid media (web, display ads, social media ads, banners, pop ups, Google: +37), είτε ως επένδυση σε άλλες πλατφόρμες (SEO, social media, content marketing, apps, websites: +37): Οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι δηλώνουν ότι διοχετεύουν περισσότερα κονδύλια σε αυτά κατά προτεραιότητα σε σχέση με τις άλλες ενέργειες marketing. Τα offline media συνεχίζουν να μη συγκινούν τους διαφημιζόμενους που εκφράζουν μειωμένη πρόθεση επένδυσης (-6) για τρίτο συνεχόμενο 3μηνο.

Επίσης, η διάθεση των διαφημιζόμενων για επένδυση σε ενέργειες Direct Marketing παραμένει ελαφρά αρνητική (-5) για πέμπτο συνεχόμενο 3μηνο. Οι προωθητικές ενέργειες είναι η μόνη από τις παραδοσιακές ενέργειες marketing που καταγράφει σταθερά θετική τάση περαιτέρω επένδυσης. Κατά το 1ο 3μηνο του 2019, η τάση αυτή κινείται σε οριακά επίπεδα (+2), παρόμοια με αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2018 (+4).

Η αγορά της επικοινωνίας «βλέπει» αυξημένη ζήτηση για τις υπηρεσίες της
Οι διαφημιζόμενοι δεν «βλέπουν» αλλαγές όσον αφορά στην επένδυσή τους σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων (+3) ή/και σε έρευνα αγοράς (+2). Οι εκτιμήσεις των στελεχών της διαφημιστικής αγοράς παραμένουν σε θετικό έδαφος όσον αφορά την πορεία της επιχείρησής τους όχι όμως και σε σχέση με την πορεία του κλάδου γενικότερα (-4). Η αγορά της επικοινωνίας συνεχίζει να εκτιμά ότι η ζήτηση για τις υπηρεσίες της αυξάνεται (+32). Οι εταιρείες επικοινωνίας που αυξάνουν το προσωπικό τους είναι σταθερά αρκετά περισσότερες από αυτές που το μειώνουν (+38).

Η Forecomm_s οργανώνεται από την ΕΔΕΕ και η συλλογή των πληροφοριών γίνεται από την Abacus SA.

Marketing Week Online( 3 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778