Marketing Week - Ermis Awards 2018: Εξαιρετικές ιδέες και πολλά συναισθήματα, στη μεγάλη γιορτή της επικοινωνίας

Τρίτη, 21 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Ermis Awards 2018: Εξαιρετικές ιδέες και πολλά συναισθήματα, στη μεγάλη γιορτή της επικοινωνίας

24 Απριλίου 2019 | 08:41 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Φεστιβάλ / Βραβεία

Στις The Newtons Laboratory, Lidl Hellas, 4 Wise Monkeys, Tempo OMD Hellas, Admine, McCann Worldgroup, Beetroot και TopCut Modiano απονεμήθηκαν οι μεγαλύτερες διακρίσεις της φετινής διοργάνωσης των Ermis Awards. Η βραδιά, χαρακτηρίστηκε από… πληθώρα συναισθημάτων!

Με κέφι, χιούμορ και θετική διάθεση, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 19 Μαρτίου, η τελετή απονομής των Ermis Awards 2018, σε μια κατάμεστη αίθουσα στο «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», από την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος- ΕΔΕΕ. Η The Newtons Laboratory κατέκτησε για δεύτερη συνεχή χρονιά τον τίτλο του «AD Agency of the Year», με τον πελάτη της Lidl Hellas να αναδεικνύεται «Client & Brand of the Year».

Όσον αφορά στις υπόλοιπες μέγιστες διακρίσεις, η 4 Wise Monkeys κατέκτησε τον τίτλο του «Digital Agency of the Year», η Tempo OMD Hellas στέφθηκε «Media Agency of the Year», η Admine «PR Agency of the Year», το McCann Worldgroup αναδείχθηκε «Direct Agency of the Year», η Beetroot «Branding & Design Agency of the Year», ενώ «Film Production Company of the Year» αναδείχθηκε η TopCut Modiano.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 9 ενότητες του διαγωνισμού υποβλήθηκαν 1.536 έργα από τα οποία τα 496 (32%) πέρασαν ως finalists. Από αυτά, τα 289 (18,8%), πήραν βραβείο. Στις κριτικές επιτροπές, Live και Online, συμμετείχαν συνολικά 390 κριτές από την Ακαδημία Κριτών των Ermis Awards.

ΔΥΟ ΤΕΛΕΤΕΣ, ΕΝΑ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ
Η απονομή των φετινών βραβείων πραγματοποιήθηκε σε δύο διαδοχικές τελετές, με την πρώτη να αφορά στις ενότητες Ermis Digital, PR, Direct, Media, Branding & Design και Branded Entertainment & Content και η δεύτερη στις ενότητες Ermis Ad, Production και Integrated Campaign. Με βασικό μήνυμα «Ένας θεσμός, πολλά συναισθήματα», η φετινή διοργάνωση ήταν αφιερωμένη στα συναισθήματα, τα οποία μεταφράστηκαν εικαστικά από τα «Ermojis», με την επιμέλεια της J. Walter Thompson Athens, ενώ την παραγωγή του event επιμελήθηκε η Yard. Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν οι ηθοποιοί Λευτέρης Ελευθερίου και Μαρία Κωνσταντάκη, με τον DJ Μιχάλη Καλφαγιάννη να τους συνοδεύει on stage με τις μουσικές του επιλογές, προσδίδοντας ζωντάνια, κέφι και παλμό στην τελετή.

Στη φετινή διοργάνωση συνεχίστηκε και η περσινή καινοτομία, της live on stage ψηφοφορίας της κάθε κριτικής επιτροπής για την απονομή των Grand Ermis, εντείνοντας την αγωνία κοινού και διαγωνιζομένων. Τα γνωστά και πολυαναμενόμενα filler videos μεταξύ των ενοτήτων «έκλεψαν» και πάλι την παράσταση, αν και ήταν αριθμητικά λιγότερα σε σχέση με άλλες χρονιές. Συγκεκριμένα, filler video προβλήθηκε στην ενότητα Branded Entertainment & Content με την υπογραφή της Isobar, στην ενότητα Branding & Design με την υπογραφή των The Newtons Laboratory και Filmiki, στην ενότητα Digital από τους attp και Bright Shoe, στην ενότητα Production με την υπογραφή των Admine και TopCut Modiano, στην ενότητα AD Καταχωρίσεις από την 4 Wise Monkeys και στην ενότητα AD Ραδιοφωνικά Μηνύματα από Cream-Rascal και Musou.

«Τα Ermis είναι ένας θεσμός με πολλά συναισθήματα»
Πρόεδρος της φετινής οργανωτικής επιτροπής ήταν ο Λάζαρος Ευμορφίας, ο οποίος καλωσόρισε το κοινό στην εκδήλωση, αναφέροντας: «Όταν πρωτομπήκα στη διαφήμιση, πιτσιρικάς, μου είπε ένας παλιός διαφημιστής ότι η δουλειά του δημιουργικού έχει δέκα απογοητεύσεις και μια χαρά. Δεν είχε δίκιο. Οι απογοητεύσεις είναι πολύ περισσότερες. Όμως όλα αυτά τα χρόνια κατάλαβα ότι γι’ αυτή τη μοναδική στιγμή χαράς που νιώθεις όταν μια ιδέα που πιστεύεις γίνεται πράξη και μάλιστα καταφέρνει να διακριθεί στα Ermis, ξεχνάς όλα τα άλλα. Και δεν είναι μόνο η χαρά και η απογοήτευση, νομίζω ότι ο δρόμος για τα Ermis τα έχει όλα: συγκίνηση, θαυμασμό, περιφρόνηση, ζήλεια, ενθουσιασμό, λύπη, καταξίωση. Και πολλά άλλα. Είναι πραγματικά ένας θεσμός με πολλά συναισθήματα».

Η ΕΔΕΕ ξεκινά «τον μεγάλο διάλογο για τα Ermis»
Στη σημασία του θεσμού και στην αξία των διακριθέντων έργων αναφέρθηκε στη σύντομη ομιλία του ο Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος της ΕΔΕΕ. «Όλοι όσοι βραβεύονται σήμερα αξίζουν πολλαπλά συγχαρητήρια για τους εξής λόγους: γιατί τα έργα που βραβεύονται απόψε είναι τα καλύτερα της αγοράς, και επίσης γιατί όπως γνωρίζετε τα Ermis είναι δύσκολα βραβεία. Αλλά φέτος ήταν ακόμα πιο δύσκολα. Όπως γνωρίζετε μειώσαμε το ποσοστά των finalist, αλλά και των βραβείων που απονέμονται. Και σαν να μην έφτανε αυτό, φέτος, με την εισαγωγή της online επιτροπής, η οποία αποδείχθηκε αρκετά αυστηρή με αποτέλεσμα να “χαθούν” κάποια βραβεία στον δρόμο, οδηγηθήκαμε στην απονομή ακόμα λιγότερων βραβείων. Μπορεί μεν φέτος να απονεμηθούν λιγότερα βραβεία, αλλά τα βραβεία αυτά αξίζουν περισσότερο».

Επιπλέον, τόνισε ότι αυτό που διαφοροποιεί τα βραβεία Ermis από άλλες διοργανώσεις είναι ότι τα Ermis ούτε χαρίζονται, ούτε δίνονται, ούτε αγοράζονται, παρά δίνονται μόνο στους καλύτερους. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι κριτές ανήλθαν στους 400, όλοι μέλη της νεοσύστατης ακαδημίας κριτών, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι κριτές που ψήφησαν για το production, ο αριθμός ανεβαίνει στους 550. Έτσι, επετεύχθη ο στόχος που είχε τεθεί πέρυσι, να εμπλακούν ακόμα περισσότεροι άνθρωποι με τα Ermis.

Παράλληλα, απευθυνόμενος στους διαφημιζόμενους, τους κάλεσε να παίρνουν ρίσκα, να εμπιστεύονται τα agencies με τα οποία συνεργάζονται και να τα αφήνουν περισσότερο ελεύθερα: «Δώστε τους την ευκαιρία να σας εκπλήξουν και δώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία να διακριθείτε μέσα από τους συνεργάτες σας». Κλείνοντας, υπογράμμισε ότι «τα Ermis Awards δεν ανήκουν σε κανέναν, ανήκουν στο σύνολο της αγοράς επικοινωνίας», προσθέτοντας ότι όσο σημαντικοί είναι για τα Ermis οι μεγάλοι παίκτες, άλλο τόσο σημαντικοί είναι και οι μικροί. Την ερχόμενη εβδομάδα η ΕΔΕΕ ξεκινά «τον μεγάλο διάλογο για τα Ermis», με στόχο την ανανέωση του θεσμού και των κανονισμών του.

ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
AD Agency of the Year: The Newtons Laboratory
Direct Agency of the Year: McCann Worldgroup
Branding & Design Agency of the Year: Beetroot
Digital Agency of the Year: 4 Wise Monkeys
Media Agency of the Year: Tempo OMD Hellas
PR Agency of the Year: Admine
Film Production Company of the Year: TopCut Modiano
Client & Brand of the Year: Lidl Hellas

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ
Τα Ermis Awards αποτελούν σίγουρα σημείο αναφοράς κάθε χρόνο για το ευρύτερο οικοσύστημα της επικοινωνίας. Οι πρωταγωνιστές της φετινής διοργάνωσης, αποτυπώνουν ο καθένας το δικό του «συμπέρασμα» από τις διακρίσεις που έλαβε, δίνοντας έτσι το στίγμα για την εξέλιξη του θεσμού και τη σημασία του για όλη την αγορά.

«ΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ 3 GRAND ERMIS»
Μετά από 20 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα καταφέραμε με τόλμη, καινοτομία, χιούμορ, ακόμα και έξυπνο αυτοσαρκασμό κάποιες φορές να ξεκινήσουμε να αλλάζουμε ένα αρνητικό στερεότυπο και perception για το brand reputation της εταιρείας μας που χρόνια δοκιμάζεται. Όμως μέσα από την καμπάνια #apotalidl αποδεικνύουμε πως ό,τι γίνεται από την εταιρεία μας είναι για καλό! Για το καλό της αγοράς, της κοινωνίας, της οικονομίας, του περιβάλλοντος και των συνεργατών μας.

Λαμβάνοντας περισσότερα από 20 βραβεία στο σύνολο, στην πλειοψηφία τους χρυσά, για την καμπάνια #apotalidl που σχεδιάσαμε και τρέξαμε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Τhe Newtons Laboratory, στα Ermis Awards 2018 λάβαμε την απόλυτη αναγνώριση μέσα από τα 3 Grand Ermis Awards στις κατηγορίες Bravery, Brand of the Year και Client of the Year. Και επειδή πιστεύουμε ότι το καλό αξίζει να πολλαπλασιάζεται, ανακοινώσαμε ως επιστέγασμα αυτής της αναγνώρισης ότι θα δοθούν επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού #apotalidl_meagapi, μέσα από τη ΜΚΟ «Μπορούμε» στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη!
Βασιλική Αδαμίδου, Head of Corporate Communications, CSR and Social Media, Lidl Ελλάς

Με κέφι, χιούμορ και θετική διάθεση, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 19 Μαρτίου, η τελετή απονομής των Ermis Awards 2018, σε μια κατάμεστη αίθουσα στο «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», από την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος- ΕΔΕΕ. Η The Newtons Laboratory κατέκτησε για δεύτερη συνεχή χρονιά τον τίτλο του «AD Agency of the Year», με τον πελάτη της Lidl Hellas να αναδεικνύεται «Client & Brand of the Year».

Όσον αφορά στις υπόλοιπες μέγιστες διακρίσεις, η 4 Wise Monkeys κατέκτησε τον τίτλο του «Digital Agency of the Year», η Tempo OMD Hellas στέφθηκε «Media Agency of the Year», η Admine «PR Agency of the Year», το McCann Worldgroup αναδείχθηκε «Direct Agency of the Year», η Beetroot «Branding & Design Agency of the Year», ενώ «Film Production Company of the Year» αναδείχθηκε η TopCut Modiano.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 9 ενότητες του διαγωνισμού υποβλήθηκαν 1.536 έργα από τα οποία τα 496 (32%) πέρασαν ως finalists. Από αυτά, τα 289 (18,8%), πήραν βραβείο. Στις κριτικές επιτροπές, Live και Online, συμμετείχαν συνολικά 390 κριτές από την Ακαδημία Κριτών των Ermis Awards.

ΔΥΟ ΤΕΛΕΤΕΣ, ΕΝΑ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ
Η απονομή των φετινών βραβείων πραγματοποιήθηκε σε δύο διαδοχικές τελετές, με την πρώτη να αφορά στις ενότητες Ermis Digital, PR, Direct, Media, Branding & Design και Branded Entertainment & Content και η δεύτερη στις ενότητες Ermis Ad, Production και Integrated Campaign. Με βασικό μήνυμα «Ένας θεσμός, πολλά συναισθήματα», η φετινή διοργάνωση ήταν αφιερωμένη στα συναισθήματα, τα οποία μεταφράστηκαν εικαστικά από τα «Ermojis», με την επιμέλεια της J. Walter Thompson Athens, ενώ την παραγωγή του event επιμελήθηκε η Yard. Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν οι ηθοποιοί Λευτέρης Ελευθερίου και Μαρία Κωνσταντάκη, με τον DJ Μιχάλη Καλφαγιάννη να τους συνοδεύει on stage με τις μουσικές του επιλογές, προσδίδοντας ζωντάνια, κέφι και παλμό στην τελετή.

Στη φετινή διοργάνωση συνεχίστηκε και η περσινή καινοτομία, της live on stage ψηφοφορίας της κάθε κριτικής επιτροπής για την απονομή των Grand Ermis, εντείνοντας την αγωνία κοινού και διαγωνιζομένων. Τα γνωστά και πολυαναμενόμενα filler videos μεταξύ των ενοτήτων «έκλεψαν» και πάλι την παράσταση, αν και ήταν αριθμητικά λιγότερα σε σχέση με άλλες χρονιές. Συγκεκριμένα, filler video προβλήθηκε στην ενότητα Branded Entertainment & Content με την υπογραφή της Isobar, στην ενότητα Branding & Design με την υπογραφή των The Newtons Laboratory και Filmiki, στην ενότητα Digital από τους attp και Bright Shoe, στην ενότητα Production με την υπογραφή των Admine και TopCut Modiano, στην ενότητα AD Καταχωρίσεις από την 4 Wise Monkeys και στην ενότητα AD Ραδιοφωνικά Μηνύματα από Cream-Rascal και Musou.

«Τα Ermis είναι ένας θεσμός με πολλά συναισθήματα»
Πρόεδρος της φετινής οργανωτικής επιτροπής ήταν ο Λάζαρος Ευμορφίας, ο οποίος καλωσόρισε το κοινό στην εκδήλωση, αναφέροντας: «Όταν πρωτομπήκα στη διαφήμιση, πιτσιρικάς, μου είπε ένας παλιός διαφημιστής ότι η δουλειά του δημιουργικού έχει δέκα απογοητεύσεις και μια χαρά. Δεν είχε δίκιο. Οι απογοητεύσεις είναι πολύ περισσότερες. Όμως όλα αυτά τα χρόνια κατάλαβα ότι γι’ αυτή τη μοναδική στιγμή χαράς που νιώθεις όταν μια ιδέα που πιστεύεις γίνεται πράξη και μάλιστα καταφέρνει να διακριθεί στα Ermis, ξεχνάς όλα τα άλλα. Και δεν είναι μόνο η χαρά και η απογοήτευση, νομίζω ότι ο δρόμος για τα Ermis τα έχει όλα: συγκίνηση, θαυμασμό, περιφρόνηση, ζήλεια, ενθουσιασμό, λύπη, καταξίωση. Και πολλά άλλα. Είναι πραγματικά ένας θεσμός με πολλά συναισθήματα».

Η ΕΔΕΕ ξεκινά «τον μεγάλο διάλογο για τα Ermis»
Στη σημασία του θεσμού και στην αξία των διακριθέντων έργων αναφέρθηκε στη σύντομη ομιλία του ο Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος της ΕΔΕΕ. «Όλοι όσοι βραβεύονται σήμερα αξίζουν πολλαπλά συγχαρητήρια για τους εξής λόγους: γιατί τα έργα που βραβεύονται απόψε είναι τα καλύτερα της αγοράς, και επίσης γιατί όπως γνωρίζετε τα Ermis είναι δύσκολα βραβεία. Αλλά φέτος ήταν ακόμα πιο δύσκολα. Όπως γνωρίζετε μειώσαμε το ποσοστά των finalist, αλλά και των βραβείων που απονέμονται. Και σαν να μην έφτανε αυτό, φέτος, με την εισαγωγή της online επιτροπής, η οποία αποδείχθηκε αρκετά αυστηρή με αποτέλεσμα να “χαθούν” κάποια βραβεία στον δρόμο, οδηγηθήκαμε στην απονομή ακόμα λιγότερων βραβείων. Μπορεί μεν φέτος να απονεμηθούν λιγότερα βραβεία, αλλά τα βραβεία αυτά αξίζουν περισσότερο».

Επιπλέον, τόνισε ότι αυτό που διαφοροποιεί τα βραβεία Ermis από άλλες διοργανώσεις είναι ότι τα Ermis ούτε χαρίζονται, ούτε δίνονται, ούτε αγοράζονται, παρά δίνονται μόνο στους καλύτερους. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι κριτές ανήλθαν στους 400, όλοι μέλη της νεοσύστατης ακαδημίας κριτών, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι κριτές που ψήφησαν για το production, ο αριθμός ανεβαίνει στους 550. Έτσι, επετεύχθη ο στόχος που είχε τεθεί πέρυσι, να εμπλακούν ακόμα περισσότεροι άνθρωποι με τα Ermis.

Παράλληλα, απευθυνόμενος στους διαφημιζόμενους, τους κάλεσε να παίρνουν ρίσκα, να εμπιστεύονται τα agencies με τα οποία συνεργάζονται και να τα αφήνουν περισσότερο ελεύθερα: «Δώστε τους την ευκαιρία να σας εκπλήξουν και δώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία να διακριθείτε μέσα από τους συνεργάτες σας». Κλείνοντας, υπογράμμισε ότι «τα Ermis Awards δεν ανήκουν σε κανέναν, ανήκουν στο σύνολο της αγοράς επικοινωνίας», προσθέτοντας ότι όσο σημαντικοί είναι για τα Ermis οι μεγάλοι παίκτες, άλλο τόσο σημαντικοί είναι και οι μικροί. Την ερχόμενη εβδομάδα η ΕΔΕΕ ξεκινά «τον μεγάλο διάλογο για τα Ermis», με στόχο την ανανέωση του θεσμού και των κανονισμών του.

ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
AD Agency of the Year: The Newtons Laboratory
Direct Agency of the Year: McCann Worldgroup
Branding & Design Agency of the Year: Beetroot
Digital Agency of the Year: 4 Wise Monkeys
Media Agency of the Year: Tempo OMD Hellas
PR Agency of the Year: Admine
Film Production Company of the Year: TopCut Modiano
Client & Brand of the Year: Lidl Hellas

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ
Τα Ermis Awards αποτελούν σίγουρα σημείο αναφοράς κάθε χρόνο για το ευρύτερο οικοσύστημα της επικοινωνίας. Οι πρωταγωνιστές της φετινής διοργάνωσης, αποτυπώνουν ο καθένας το δικό του «συμπέρασμα» από τις διακρίσεις που έλαβε, δίνοντας έτσι το στίγμα για την εξέλιξη του θεσμού και τη σημασία του για όλη την αγορά.

«ΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ 3 GRAND ERMIS»
Μετά από 20 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα καταφέραμε με τόλμη, καινοτομία, χιούμορ, ακόμα και έξυπνο αυτοσαρκασμό κάποιες φορές να ξεκινήσουμε να αλλάζουμε ένα αρνητικό στερεότυπο και perception για το brand reputation της εταιρείας μας που χρόνια δοκιμάζεται. Όμως μέσα από την καμπάνια #apotalidl αποδεικνύουμε πως ό,τι γίνεται από την εταιρεία μας είναι για καλό! Για το καλό της αγοράς, της κοινωνίας, της οικονομίας, του περιβάλλοντος και των συνεργατών μας.

Λαμβάνοντας περισσότερα από 20 βραβεία στο σύνολο, στην πλειοψηφία τους χρυσά, για την καμπάνια #apotalidl που σχεδιάσαμε και τρέξαμε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Τhe Newtons Laboratory, στα Ermis Awards 2018 λάβαμε την απόλυτη αναγνώριση μέσα από τα 3 Grand Ermis Awards στις κατηγορίες Bravery, Brand of the Year και Client of the Year. Και επειδή πιστεύουμε ότι το καλό αξίζει να πολλαπλασιάζεται, ανακοινώσαμε ως επιστέγασμα αυτής της αναγνώρισης ότι θα δοθούν επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού #apotalidl_meagapi, μέσα από τη ΜΚΟ «Μπορούμε» στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη!
Βασιλική Αδαμίδου, Head of Corporate Communications, CSR and Social Media, Lidl Ελλάς


«Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ, ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ»
To 2018 ήταν μια ιδιαίτερα δημιουργική χρονιά για την The Newtons Laboratory, που απέφερε καρπούς… και βραβεία! Ήταν μια χρονιά που απέφερε και σημαντικό brand value στους πελάτες μας, οι οποίοι με τολμηρές ιδέες κατάφεραν να ξεχωρίσουν και μας έδωσαν την ευκαιρία, μαζί, να σχεδιάσουμε και να δημιουργήσουμε αποτελεσματική επικοινωνία. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά για εμάς γιατί κάθε διάκριση είμαι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς από όλη την ομάδα. Για την The Newtons η δεύτερη συνεχόμενη βράβευση ως εταιρεία της χρονιάς είναι ένα κίνητρο για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Το οποίο και θα επιδιώξουμε.
Πάνος Αλεφραγκής, Head of Digital & 360, The Newtons Laboratory

«Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ»
Για τη 4WiseMonkeys η διάκριση ως Agency of the Year ήταν το επιστέγασμα της σκληρής και επίμονης προσπάθειας που κάνει η ομάδα μας τα τελευταία χρόνια. Επίσης και η πρωτιά μας στο BEC, μια πολύ σημαντική κατηγορία και για μένα η πιο σύγχρονη τάση πάνω στο marketing και την επικοινωνία των brands, δείχνει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Τα Ermis Awards ως ο μεγαλύτερος θεσμός επιβράβευσης της δημιουργικής δουλειάς στην Ελλάδα παίζουν κομβικό ρόλο στο να αισθανθεί η ομάδα ότι η προσπάθειά της αναγνωρίστηκε και ανταμείφθηκε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα monkeys, νυν και πρώην, για την εξαιρετική τους δουλειά και φέτος αφού σχεδόν όλες οι καμπάνιες μας κατάφεραν να γίνουν shortlisted. Και επίσης τους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται την επικοινωνία τους για τόσο ενδιαφέροντα brands. Όσο για τις φετινές αλλαγές, αυτό που γνωρίζω από πρώτο χέρι είναι ότι η ομάδα της ΕΔΕΕ έχει μεγάλη εμπειρία, και διακατέχεται από μια αυθεντική αγωνία να προσπαθεί να βελτιώνει τις οποίες αδυναμίες του θεσμού κάθε χρόνο.
Βαγγέλης Δαβιτίδης, Creative Director, 4 Wise Monkeys

«Ο ΘΕΣΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΣΤΕΝΑ ΟΡΙΑ»
Η βράβευση του CHANGE4ELLAKTOR, παρότι μεγάλη προσωπική τιμή, δεν αφορά μόνο εμένα. Είναι μια δικαίωση όλων εκείνων των επαγγελματιών της στρατηγικής επικοινωνίας που εργάζονται συστηματικά σε πολύ απαιτητικά projects εταιρικής ή χρηματοοικονομικής επικοινωνίας, τα οποία σπανίως βλέπουν τα φώτα της δημοσιότητας. Πολύ περισσότερο, για τον ίδιο τον θεσμό, αποδεικνύει ότι μπορεί να ωριμάσει και να κινηθεί έξω από τα στενά όρια βράβευσης των «fun», «sexy», «lifestyle» projects, αναγνωρίζοντας το κομμάτι αυτό της στρατηγικής επικοινωνίας που αντιμετωπίζεται πραγματικά ως αναπόσπαστο τμήμα της επιχειρησιακής λειτουργίας μίας εταιρείας και που είναι σε θέση να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλάζοντας ακόμα και την επιχειρηματική ιστορία.
Μαίρη Ανδρεάδη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Ελλάκτωρ, Campaign Manager, «CHANGE4ELLAKTOR»

«ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ»
Για ακόμα μια χρονιά, διακριθήκαμε χάρη στο ταλέντο των ανθρώπων μας. Με αυστηρά επιλεγμένες συμμετοχές για διαφορετικούς πελάτες, καταφέραμε να αποσπάσουμε ένα Grand Ermis και, συνολικά, 14 Ermis, σε 4 κατηγορίες. Συνεχίζουμε με το ίδιο πάθος να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας, και να υπηρετούμε την αγάπη μας για δημιουργικότητα.
Γιώργος Ζαρόγιαννης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Soho Square Athens

«ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ADS ΑΛΛΑ ΓΙΑ ACTS»
Είμαστε πολύ χαρούμενοι στην Momentum Athens και στο McCann Worldgroup για τη φετινή μας διάκριση ως Direct Agency of the Year. Είναι μια κατηγορία ιδιαίτερα σημαντική, τόσο στα Ermis Awards, όσο και στα διεθνή φεστιβάλ γιατί δίνει το περιθώριο για μεγάλες και φρέσκιες ιδέες που μπορούν να φέρουν αλλαγές σε συμπεριφορές και κουλτούρες. Δεν μιλάμε, δηλαδή, απλώς για ads αλλά για acts. Η ίδια η ιδέα αποκτά δύναμη γιατί κάνει συμμέτοχο το ευρύ κοινό.

Τα τελευταία χρόνια έχουμε δείξει τις ικανότητές μας σε αυτό με βραβευμένα outdoor activations, guerilla ενέργειες, κοινωνικά πειράματα, αλλά και με πρωτότυπα έντυπα που ξαφνιάζουν τους παραλήπτες και τους προκαλούν για συμμετοχή. Για εμάς η φετινή διάκριση αποτελεί επιβράβευση, τόσο για τη δημιουργικότητα, όσο και για την επίμονη δουλειά των ταλαντούχων ανθρώπων μας. Αλλά αυτά δεν θα ήταν αρκετά αν δεν είχαμε τους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται και τολμούν μαζί μας κάθε χρόνο για να φτάσουμε ακόμα πιο ψηλά.
Έφη Ισαακίδου, Managing Director, Momentum Athens

«ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ CREATIVE EXCELLENCE ΚΑΙ STRATEGIC THINKING»
Τα 16 βραβεία, το Agency of the Year (PR) και η 2η θέση σε Digital & ΒΕC καθιστούν τον φετινό θεσμό μια τεράστια επιτυχία για την Admine που έρχεται ως συνέχεια του 2017 που ήταν μια χρονιά σταθμός για την εταιρεία. Το 2018 επικεντρωθήκαμε σε big-impact campaigns για την Παπαστράτος, την Converse, Huawei & Honda. Οι καμπάνιες αυτές «έγραψαν» όχι απλά στα Ermis Awards, αλλά και στα «νούμερα» οπότε είναι μια διπλή επιτυχία για την ομάδα της Admine και τους πελάτες μας.

Τα τελευταία 3 χρόνια η Admine έχει επενδύσει σημαντικά στο creative excellence και στο strategic thinking με πολύ σημαντικές προσθήκες στο δημιουργικό και στο top client management, γεγονός που καθρεφτίζεται στα Ermis Awards και στο big impact των καμπανιών μας. Οι αλλαγές που έγιναν στον φετινό θεσμό είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Η μείωση των βραβείων, η ανάδειξη των finalist, η Ακαδημία των Κριτών και η online επιτροπή βοηθούν προς την ισχυροποίηση του θεσμού σε όλα τα επίπεδα.
Τηλέμαχος Μαυράκης, CEO, Admine

«ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ DOUBLE»
Φυσικά είμαστε περήφανοι που διακριθήκαμε ως η Εταιρεία Παραγωγής της Χρονιάς, αλλά το κυρίαρχο συναίσθημα είναι αυτό της δικαίωσης καθώς κι άλλες χρονιές είχαμε καταφέρει να συγκεντρώσουμε πολλά βραβεία χωρίς να αποκομίσουμε όμως την υπέρτατη διάκριση. Διακρίσεις σαν την φετινή απαιτούν πέρα από την προσπάθεια και ένα συνδυασμό συνθηκών και τύχης. Ευνοϊκές συνθήκες όσον αφορά τις προτάσεις των διαφημιστικών εταιρειών, δηλαδή δυνατά σενάρια κι ανοιχτόμυαλους ανθρώπους που να συμπλέουν μαζί μας against all odds. Χρειάζεται όμως και τύχη.

Σκέφτομαι τώρα πόσο διαφορετικές θα ήταν κάποιες δουλειές μας αν για παράδειγμα ο σκηνοθέτης που προτείναμε δεν ήταν διαθέσιμος ή αν δεν καταφέρναμε για λόγους ανεξάρτητους από τις προσπάθειές μας να κλείσουμε ένα location. Η παραγωγή είναι μια αλυσίδα με κρίκους που πρέπει να περιμένεις το on air για να επιβεβαιώσεις πως έδεσαν σωστά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διαφημιζόμενους και τις διαφημιστικές εταιρείες που μας εμπιστεύθηκαν για ακόμη μια χρονιά. Εννοείται πως στοχεύουμε για το double του χρόνου, Grand Ermis και Εταιρεία της Χρονιάς!
Μίκης Μοδιάνο, CEO, TopCut Modiano

«ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ»
Στην attp είμαστε ενθουσιασμένοι! Σκοράραμε τέταρτοι στο Ad, με 1 Grand, 2 Gold, 4 Silver, 6 Bronze και με το βραβείο καλύτερου filler. Η σοδειά είναι πλούσια, αλλά δεν χορταίνουμε με τίποτα: Συνεχίζουμε καθημερινά το κυνήγι της ιδέας που θα ξεχωρίσει.
Θοδωρής Περδικάκης, Αντιπρόεδρος & Επικεφαλής Δημιουργικού, attp

«ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ»
H διάκριση μας ως Branding & Design Agency of the Year στα Ermis Awards αποτελεί επιβεβαίωση για το αποτέλεσμα των κόπων μας αλλά και ευχάριστο διάλειμμα από την απαιτητική καθημερινότητά μας. Για την ομάδα μας τέτοιου είδους παύσεις είναι καλή ευκαιρία για να επαναπροσδιορίσουμε τους στόχους μας, για εποικοδομητική αυτοκριτική, για να θέσουμε νέα όρια και προκλήσεις, να ονειρευτούμε ή απλά να το διασκεδάσουμε.

Στα 18 χρόνια ύπαρξης του γραφείου μας έχουμε μάθει πως η επίτευξη των στόχων μας ως εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με το ίδιο το δημιουργικό μας ταξίδι ως ομάδα, πως πρέπει να χαιρόμαστε την καθημερινότητα και να απολαμβάνουμε τις σχέσεις που δημιουργούνται μεταξύ των μελών μας, αλλά και μεταξύ της κοινότητας της επικοινωνίας. Για τον λόγο αυτό θεωρούμε βραδιές σαν κι αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντικές.
Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Συνιδρυτής, Βeetroot



«ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ»
Φέτος η Tempo OMD ήταν για δεύτερη συνεχή χρόνια το Media Agency of the Year με 7 βραβεία για 6 διαφορετικές καμπάνιες. Η διάκριση αυτή απαίτησε όχι μόνο μεγάλη προσπάθεια αλλά και τη διαμόρφωση μιας κουλτούρας «υψηλών επιδόσεων» όπου η θέληση για διαρκή βελτίωση γίνεται κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Αυτό ήταν το στοίχημα της ομάδας μας φέτος. Και το πετύχαμε μέσα από την ακόμα στενότερη συνεργασία με τους πελάτες μας, που μας εμπνέουν, μας στηρίζουν και μας κινητοποιούν συνεχώς.

Η φετινή λοιπόν διάκριση ήταν πέρα από την αναγνώριση, ένα δικό μας, εσωτερικό κερδισμένο «στοίχημα». Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν προς όλους μας τους πελάτες, στην πανάξια ομάδα της Tempo OMD αλλά και στους πολύτιμους συνεργάτες μας, τα Μέσα, στους οποίους ανήκει μέρος αυτής της διάκρισης. Τέλος, θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Λάζαρο Ευμορφία, πρόεδρο των φετινών Ermis, στην οργανωτική επιτροπή, όλες τις κριτικές επιτροπές αλλά και στην ομάδα της ΕΔΕΕ, για τη φετινή, εξαιρετικά επιτυχημένη διοργάνωση!
Νίκος Σύμπουρας, CEO, Tempo OMD

GRAND ERMIS 2018

Κατηγορία Εταιρεία Έργο Διαφη΅ιζό΅ενος
Grand Ermis Digital The Newtons Laboratory #apotalidl Lidl Hellas
Grand Ermis Direct The Newtons Laboratory #apotalidl Lidl Hellas
Grand Ermis Branding & Design Beetroot 59ο Φεστιβάλ Κινη΅ατογράφου Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Κινη΅ατογράφου Θεσσαλονίκης
Grand Ermis PR Impreza Διαφη΅ιστική και Συ΅βουλευτική Change4Ellaktor Ελλάκτωρ
Grand Ermis Branded Entertainment & Content 4 Wise Monkeys Duo NSFW Beiersdorf Hellas
Grand Ermis Media Initiative Media Το ανατρεπτικό catwalk της IKEA Housemarket
Grand Ermis Production | Παραγωγή Εκδηλώσεων Magna Events - Aea Relate Τελετή εγκαινίων των νέων εγκαταστάσεων παραγωγής της Παπαστράτος Παπαστράτος
Grand Ermis Production | Παραγωγή Μουσικής Rabbeats Music The Journey - Milko Δέλτα Τρόφι΅α
Grand Ermis Production | Διαφη΅ιστικών Ταινιών Central Athens Cosmote - The Sea Cosmote
Grand Ermis AD| Ραδιοφωνικά Μηνύ΅ατα attp Μέγαρο SGB
Grand Ermis AD | Εκστρατείες The Newtons Laboratory #apotalidl Lidl Hellas
Grand Ermis AD | Καταχωρίσεις Soho Square Athens Συγγνώ΅η Aegean Airlines
Grand Ermis AD | Digital Video 4 Wise Monkeys Duo NSFW Beiersdorf Hellas
Grand Ermis AD | Υπαίθριες Διαφη΅ίσεις The Newtons Laboratory Domino’s - Ένα κο΅΅άτι σινε΅ά Domino’s
 

ERMIS DIGITAL 2018

Agencies Grand Gold Silver Bronze Total
4 Wise Monkeys - 2 4 5 11
Admine - 2 3 4 9
Atcom - 2 4 1 7
The Newtons Laboratory 1 1 3 2 7
isobar - 1 2 4 7
McCann Worldgroup - 1 1 2 4
Rascal - 2 - - 2
Linakis Digital - - 1 2 3
Soho Square Athens - - 1 1 2
Frank & Fame - 1 - - 1
UM - 1 - - 1
Luminous Design - 1 - - 1
BBDO - - - 1 1
elmo+savvidis - - - 1 1
Manbiz - - - 1 1
Cream - 2 - - 2
Marni Films - - - 1 1
 

ERMIS MEDIA 2018

Agencies Grand Gold Silver Bronze Total
Tempo OMD Hellas - 2 3 2 7
Initiative Media 1 2 1 1 5
Publicis Groupe - - 3 - 3
UM - - 2 - 2
Mindshare - - 1 - 1
Carat Horizon - - - 1 1
Libero S&T - - 1 - 1
Starlink - - 2 - 2
Zenith - - 1 - 1
 

ERMIS DIRECT 2018

Agencies Grand Gold Silver Bronze Total
McCann Worldgroup - - 2 1 3
The Newtons Laboratory 1 1 - - 2
isobar - - 1 1 2
Soho Square Athens - 1 - - 1
4 Wise Monkeys - - - 1 1
Cambo - - - 1 1
Frank & Fame - - - 1 1
 

ERMIS AD 2018

Agencies Grand Gold Silver Bronze Total
The Newtons Laboratory 2 4 2 8 16
J. Walter Thompson - 2 7 7 16
McCann Worldgroup - 2 6 8 16
attp 1 2 4 6 13
Soho Square Athens 1 2 2 6 11
Frank & Fame - - 8 2 10
Rascal - - 2 6 8
4 Wise Monkeys 1 1 1 1 4
MullenLowe Athens - - 2 - 2
Tribe - - 2 1 3
Beetroot - 1 - - 1
Pollen - - - 1 1
Solid Havas - - - 1 1
Publicis Groupe - - - 1 1
Superfly - - - 1 1
wethepeople - - - 1 1
Cream - - 2 6 8
Publicis - - - 1 1
 

ERMIS PR 2018

Agencies Grand Gold Silver Bronze Total
Admine - - 1 3 4
Impreza 1 1 - - 2
Touchpoint Strategies - 1 - - 1
McCann Worldgroup - - 1 -  
The Newtons Laboratory - - 1 - 1
One Whole Communication - - 1 - 1
Phocus - - 1 - 1
Ikon Fleishman Hillard - - - 1 1
Valuecom - - 1 - 1
Ikon Porter Novell - - - 1 1
Solid Havas - - - 1 1
Liberty - - 1 - 1
 

ERMIS BRANDING & DESIGN 2018

Agencies Grand Gold Silver Bronze Total
Beetroot 1 2 1 1 5
Caparo Design Crew - 1 3 2 6
busybuilding - - - 4 4
2Yolk - - 1 2 3
AG Design Agency - 1 - 1 2
MnP - 1 - 1 2
Bob Studio - 1 - - 1
Luminous Design - - - 2 2
Kommigraphics - 1 - - 1
souldesign - - - 1 1
The Newtons Laboratory - - 1 - 1
A.S. Advertising - - - 1 1
Faze design studio - - - 1 1
Yeti Pictures - - - 1 1
 

ERMIS BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT 2018

Agencies Grand Gold Silver Bronze Total
4 Wise Monkeys 1 2 - - 3
isobar - 1 - 2 3
Admine - - 1 2 3
Frank & Fame - - 1 - 1
Soho Square Athens - - 1 - 1
Rascal - - - 1 1
Foss Productions - - - 1 1
Cream - - - 1 1
 

ERMIS PRODUCTION EVENTS 2018

Εταιρεία Grand Gold Silver Bronze Total
Magna Events 1 2 3 1 7
Aea Relate 1 1  -  -  2
Yard  - 1 2 1 4
Focus On Sports  - 1  -  1
Foss Productions  - 1  -  -
 

ERMIS PRODUCTION FILM 2018

Agencies Grand Gold Silver Bronze Total
TopCut Modiano - 3 4 1 8
Central Athens 1 1 2 - 4
Stefi & Lynx Productions - 1 2 - 3
FeelMe Productions - 1 1 - 2
Avion Films - 1 - 1 2
Movielab - 1 - - 1
Filmiki Productions - - 1 - 1
Green Olive Films - 1 - - 1
Rascal - 1 - - 1
Bright Shoe - - 1 - 1
isobar - - 1 - 1
Parasol - - 1 - 1
Rib Eye Productions - - 1 - 1
Takes 2 Productions - - 1 - 1
Magikon - - - 1 1
Cream - 1 - - 1
 

ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ 2018

Ermis Integrated Campaign The Newtons Laboratory, ΟΠΑΠ, Πά΅ε Στοίχη΅α Ναυαγοί
Ermis Creative Bravery The Newtons Laboratory, Lidl Hellas, #apotalidl
Καλύτερο Filler 2017 attp και Bright Shoe για το Ermis AD – Διαφη΅ιστικές Ταινίες
Βραβείο Κοινού J. Walter Thompson, Movielab, ΑΒ Βασιλόπουλος, Το Πεφταστέρι
 

TOP 15 CLIENTS ERMIS AWARDS 2018

Εταιρεία Integrated Grand Gold Silver Bronze Total
Lidl Hellas   3 3 4 2 12
Beiersdorf Hellas   2 5 1 1 9
SGB   1 2 4 5 12
Aegean Airlines   1 3 1 3 8
Φεστιβάλ Κινη΅ατογράφου Θεσσαλονίκης   1 2 1   4
Domino’s   1 2   1  4
ΟΠΑΠ 1     5 3 9
Henkel Hellas       4 5 9
Δωδώνη     1 2 5 8
Eurobank     2 4 1 7
Ό΅ιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη       3 3 6
Vodafone     1 3 1 5
Folli Follie     2 2 1 5
Αθηναϊκή Ζυθοποιία     1 3 1 5
Nestle Hellas       1 4 5

Marketing Week (T. 1562)
« 1 2 3 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail