Marketing Week - Η indie σκηνή, «αποχαιρετά» την Droga5

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Πόσο θα αντέξει η «ανεξαρτησία» στο νέο καθεστώς;

Η indie σκηνή, «αποχαιρετά» την Droga5

8 Απριλίου 2019 | 17:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International

«Ο καθένας είναι “παθιασμένα ανεξάρτητος” μέχρι να πέσουν λεφτά στο τραπέζι». Κάπως έτσι αντέδρασε η indie σκηνή στο άκουσμα της είδησης ότι η Droga5 εξαγοράστηκε από την Accenture Interactive.

Από την πλευρά της η Sarah Thompson, Global Chief Executive του εμβληματικού ανεξάρτητου agency, μιλώντας για τις αντιδράσεις των εργαζομένων και των πελατών της Droga5 σχολίασε σχετικά: «Θα έλεγα ότι λάβαμε μια αναπάντεχα θετική ανταπόκριση» και πρόσθεσε: «Αφιερώνουμε πολύ χρόνο μιλώντας με τους ανθρώπους μας για το όραμά μας και αυτό είναι το να εξελιχθούμε από την παραδοσιακή διαφήμιση στο ολοκληρωμένο brand experience». Ωστόσο, σύμφωνα με εργαζόμενους του agency, υπάρχει σύγχυση στο ανθρώπινο δυναμικό, λόγω της ασυμφωνίας μεταξύ της κουλτούρας παγκόσμιας ευθυγράμμισης και συνεργασίας της Accenture και του «δόγματος» της αυτονομίας που κήρυττε ο David Droga.

Παρόλο που στελέχη της αγοράς εκφράζουν τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσον η «φλόγα» της ανεξαρτησίας μπορεί να διατηρηθεί υπό τις νέες συνθήκες, η Thompson δήλωσε ότι εμπιστεύεται τον Chief Executive της Accenture Interactive, Brian Whipple, ο οποίος διαβεβαίωσε ότι οι νεοαφιχθέντες θα έχουν τον πρώτο λόγο κατά τις διαδικασίες ενσωμάτωσης. Για πολλούς πάντως, η Droga5 μπορεί να στηριχθεί στην προσωπικότητα του ίδιου του David Droga, ο οποίος δεν φαίνεται διατεθειμένος να εγκαταλείψει το ασυμβίβαστο mindset του agency βορά στην επιθετική νοοτροπία της Accenture.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 8 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Χυμοί-αναψυκτικά-energy drinks: «Απενοχοποίηση» της απόλαυσης και experiential επικοινωνία

Νέες γεύσεις και healthy twists σηματοδοτούν τα λανσαρίσματα της κατηγορίας, με τα brands να επενδύουν σε instore και digital επικοινωνιακές ενέργειες, εστιάζοντας στην αλληλεπίδραση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778