Marketing Week - Spec του ΟΑΣΑ για την προβολή του Συστήματος Συλλογής Κομίστρου

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Μedia plan της καμπάνιας

Spec του ΟΑΣΑ για την προβολή του Συστήματος Συλλογής Κομίστρου

1 Απριλίου 2019 | 16:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Θεσμικά

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) προκηρύσσει διαγωνισμό με αντικείμενο «Υλοποίηση Καμπάνιας για την προβολή και προώθηση των νέων χρήσεων και εφαρμογών του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)», προϋπολογισμού 40.000 ευρώ.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει την αγορά διαφημιστικού χρόνου και θα προτείνει και θα υλοποιήσει το media plan της επικοινωνιακής καμπάνιας του Οργανισμού σε ότι αφορά το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο AthenaCard/Athena Ticket. Η καμπάνια θα προβληθεί σε ηλεκτρονικά μέσα (ιστοσελίδες) και σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 11/4/2019.

Marketing Week Online( 1 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Χυμοί-αναψυκτικά-energy drinks: «Απενοχοποίηση» της απόλαυσης και experiential επικοινωνία

Νέες γεύσεις και healthy twists σηματοδοτούν τα λανσαρίσματα της κατηγορίας, με τα brands να επενδύουν σε instore και digital επικοινωνιακές ενέργειες, εστιάζοντας στην αλληλεπίδραση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778