Marketing Week - Programmatic: η ευκαιρία για τους Publishers

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Το νέο υπόδειγμα στρατηγικής αλλά και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες σε επίπεδο συμμαχιών και σχέσεων με πελάτες θα παρουσιάσουν οι The Guardian, Le Monde και El Pais

Programmatic: η ευκαιρία για τους Publishers

18 Μαρτίου 2019 | 17:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Πήρε καιρό αλλά πλέον είναι πραγματικότητα: μπορεί τα πρώτα χρόνια του programmatic trading οι εκδότες να ήταν από επιφυλακτικοί έως αρνητικοί, θεωρώντας πως ο νέος τρόπος συναλλαγής απλώς ρίχνει τις τιμές του διαφημιστικού τους χωροχρόνου (άρα χρήσιμος μόνο για «απούλητο» inventory) ωστόσο, ειδικά την τελευταία διετία, έχουν περάσει στην αντεπίθεση.

Εκμεταλλευόμενοι σειρά σημαντικών πλεονεκτημάτων - όπως, κρίσιμα, αυτό του brand safety αφού προσφέρουν εγγυημένα ποιοτικό διαφημιστικό περιβάλλον- έχουν προχωρήσει σε στοχευμένες επενδύσεις, τόσο σε τεχνολογία όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό, ενώ βελτιώνουν σταθερά τη θέση τους σε επίπεδο pricing και συνεπώς yield optimization. Τέλος, καίρια, λαμβάνουν στρατηγικές πρωτοβουλίες με τη μορφή συμμαχιών -όπως η «Ozone» στη Μ. Βρετανία ή η «Skyline» στη Γαλλία- που ανατρέπουν τα δεδομένα, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους όχι μόνο υψηλού επιπέδου περιβάλλον αλλά και ευρεία κάλυψη.

Το νέο υπόδειγμα στρατηγικής των εκδοτών θα παρουσιαστεί από τους Edward Bray (Head of Programmatic Trading & Sales, Guardian News & Media), Sebastien Noel (Managing Director of Programmatic, Ad Tech & Monetization, Le Monde) και Cristina Ramos Bobis (International Sales Director, El Pais / Prisa Brand Solutions) σε ειδική συνεδρία του Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) που θα λάβει χώρα τη Παρασκευή 5 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Marketing Week Online( 18 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778