Marketing Week - Παπουτσάνης: Με 360ο καμπάνια το λανσάρισμα της νέας σειράς «Hairchic»

Τετάρτη, 22 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Το τηλεοπτικό σποτ υπογράφει η Magnet

Παπουτσάνης: Με 360ο καμπάνια το λανσάρισμα της νέας σειράς «Hairchic»

1 Μαρτίου 2019 | 15:01 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Υγεία / Ομορφιά

Στην υλοποίηση ενός διευρυμένου πλάνου προβολής και προώθησης της νέας σειράς προϊόντων περιποίησης μαλλιών Hairchic προχωρά η εταιρεία Παπουτσάνης.

Στο πλαίσιο αυτό, λανσάρει νέα τηλεοπτική καμπάνια με κεντρικό πρόσωπο την ηθοποιό Δανάη Παππά, πρωταγωνίστρια δημοφιλούς καθημερινής σειράς. To τηλεοπτικό σποτ, με την υπογραφή της Magnet, προβάλλεται από 28 Φεβρουαρίου σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας. Η καμπάνια δίνει έμφαση στην καθημερινή πολυτέλεια που προσφέρουν τα προϊόντα Hairchic, με την υπογραφή ποιότητας της Παπουτσάνης, αναδεικνύοντας παράλληλα την καινοτομία της νέας σειράς.

Το τηλεοπτικό σποτ πλαισιώνεται από μία ολοκληρωμένη, 360ο επικοινωνία στην οποία εντάσσεται μια σειρά ενεργειών προβολής και προωθητικών δράσεων σε σημεία πώλησης. Η σειρά Hairchic αποτελείται από 4 σαμπουάν και μία μαλακτική κρέμα και βασίζεται στον συνδυασμό του εκχυλίσματος από χαβιάρι με ενισχυμένα ενεργά συστατικά, ειδικά για κάθε τύπο μαλλιών.

Η κυκλοφορία της αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για τη διεύρυνση της γκάμας των επώνυμων προϊόντων της και την είσοδό της σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, καθώς και της επιδίωξής της να προσεγγίσει το νεανικό καταναλωτικό κοινό. Στο πλαίσιο αυτό, η Παπουτσάνης έχει επίσης δρομολογήσει το λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων, σε υπάρχουσες και νέες κατηγορίες.

Marketing Week Online( 1 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778