Marketing Week - A lovebrand on love

Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

A lovebrand on love

12 Μαρτίου 2019 | 09:38 Γράφει ο Γιώργος  Αναστασιάδης Topics: Trends

Act for Love» μας λέει η Lacta, ξαφνιάζοντας ευχάριστα όσους παραπονούμαστε ότι το ελληνικό μάρκετινγκ δεν γεννάει θέματα για συζήτηση.

Σε αυτή τη στήλη έχω αναφερθεί δεκάδες φορές σε περιπτώσεις brands που συμμετέχουν στον κοινωνικό διάλογο – μόνο τους τελευταίους μήνες θυμάμαι τις περιπτώσεις των Nike, Ben & Jerry’s και Gillette. Νομίζω ότι θα είναι η πρώτη φορά που θα το κάνω για ένα ελληνικό brand. H Lacta λοιπόν, μια εβδομάδα πριν την ημέρα των ερωτευμένων, μας καλεί να «αγκαλιάσουμε όλες τις γεύσεις της αγάπης». Προσθέτει ότι «Η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Δεν έχει κανόνες και όρους. Η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις. Κάθε ερωτευμένο ζευγάρι την αισθάνεται διαφορετικά. Γι’ αυτό και η αγάπη δεν έχει μόνο μία γεύση, αλλά αμέτρητες, που όλες αξίζουν να τις αγκαλιάσουμε» και δημιουργεί μια δίλεπτη ταινία και μια σειρά από εικόνες που ταξιδεύουν στο διαδίκτυο, προκαλώντας συζητήσεις.

Μια εβδομάδα μετά την ανάρτηση της ταινίας στο Υoutube, οι προβολές έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο, οι θετικές αξιολογήσεις φτάνουν τις δέκα χιλιάδες και είναι σχεδόν πενταπλάσιες από τις αρνητικές. Διαβάζοντας κάποια πρώτα από τα σχεδόν δυόμισι χιλιάδες σχόλια, δεν βλέπω πολλά αρνητικά - τουναντίον. Στα υπόλοιπα κοινωνικά μέσα τα σχόλια που βλέπω είναι κυρίως θετικά ενώ η ρητορική μίσους – πότε ομοφοβική και πότε ρατσιστική – και περιορισμένη δείχνει και προέρχεται από άτομα μιας ηλικίας που απέχει πολύ από το εφηβικό και μεταεφηβικό κοινό-στόχο του brand.

Τα στοιχεία λοιπόν είναι εντυπωσιακά και η καμπάνια ήδη δείχνει επιτυχημένη. Η κριτική όσων έσπευσαν να τη χαρακτηρίσουν ως προκλητική, υπερβολική ή μη σχετική με ένα brand σοκολάτας μάλλον δεν δικαιώνεται. Άλλωστε πολύ δύσκολα μια τέτοια καμπάνια θα φαινόταν προκλητική στο κοινό-στόχο της μάρκας, στο οποίο θέματα όπως η ομοφυλοφυλία και η πολυπολιτισμικότητα έχουν πάψει προ πολλού να αποτελούν taboo. Φτάνει μια επίσκεψη σε οποιοδήποτε λύκειο ή η παρακολούθηση λίγων λεπτών εφηβικού περιεχομένου στο Netflix ή το Υoutube για να διαπιστώσει κανείς ότι για τα νεότερα μέλη της Generation Z τέτοια θέματα αποτελούν στοιχεία της καθημερινότητάς τους.

Αντίστοιχα, φαίνεται ότι το brand Lacta έχει χτίσει επαρκώς στην περιοχή της αγάπης ώστε η συμμετοχή του στον σχετικό διάλογο να μπορεί να γίνεται εύκολα αποδεκτή από το κοινό του. Εν κατακλείδι, προφανώς οι καλοί συνάδελφοι, marketers και διαφημιστές, ήξεραν καλά τι έκαναν και στην πραγματικότητα δεν πήραν κάποιο σοβαρό ρίσκο. Τόσο το brand όσο και το κοινό του ήταν ώριμα για μια τέτοια προσέγγιση.

Marketing Week (T. 1558)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778