Marketing Week - Τέσσερις εταιρείες στο spec της «Δημωφέλεια»

Κυριακή, 25 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για την τουριστική προβολή της Καβάλας, με budget 355.000 ευρώ

Τέσσερις εταιρείες στο spec της «Δημωφέλεια»

25 Ιανουαρίου 2019 | 17:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Δημόσιος Τομέας

Τέσσερις εταιρείες θα συνεχίσουν στον διαγωνισμό που έχει προκηρύξει η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας, «Δημωφέλεια», αναφορικά με την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Καβάλας σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Πιο συγκεκριμένα, μετά την αποσφράγιση και τον έλεγχο των δικαιολογητικών συμμετοχής και την αποσφράγιση και αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών, στον διαγωνισμό συνεχίζουν οι εταιρείες Birdie, Cloudprint, Next Com και LTH Advertising. Το έργο είναι προϋπολογισμού 355.000 ευρώ.

Marketing Week Online( 25 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778